Με την πλάτη στον τοίχο το Netflix – Ο αριθμός των νέων συνδρομητών απειλεί την πλατφόρμα

Disney, Paramount, Universal είναι μόνο μερικοί από τους νέους παίκτες που καλείται να αντιμετωπίσει η Netflix, η οποία πρέπει να βελτιώσει σημαντικά την απόδοσή της για να μην χάσει κι άλλο έδαφος σε μια αγορά την οποία εν πολλοίς όρισε μέσω της πλατφόρμας της.

Μόλις πριν από τέσσερα χρόνια το Netflix ήταν ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στον κόσμο των υπηρεσιών streaming, έναν τίτλο που κατείχε και κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ωστόσο, σύμφωνα με τα νεότερα δεδομένα, η δημοφιλής πλατφόρμα έχει εισέλθει σε περίοδο βαθιάς κρίσης.

Καθώς οι καταναλωτές αρχίζουν να επιλέγουν τις υπηρεσίες streaming της αρεσκείας τους για τη φετινή χρονιά, καθώς και ποιες τηλεοπτικές σειρές ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν, το Netflix συνεχίζει να χάνει συνδρομητές, όπως συνέβη και το 2020 μη μπορώντας να καλύψει τις αυξανόμενες απώλειες, τη στιγμή που ανταγωνισμός με τις άλλες υπηρεσίες streaming αυξάνεται.

Μεταξύ των ανταγωνιστών του Netflix ανήκουν πλέον ορισμένα από τα μεγαλύτερα brands του Χόλιγουντ. Disney, Paramount, Universal είναι μόνο μερικοί από τους νέους παίκτες που καλείται να αντιμετωπίσει η Netflix, η οποία πρέπει να βελτιώσει σημαντικά την απόδοσή της για να μην χάσει κι άλλο έδαφος σε μια αγορά την οποία εν πολλοίς όρισε μέσω της πλατφόρμας της.

Ο ανηφορικός δρόμος, τον οποίο θα πρέπει να διαβεί η Netflix, αντικατοπτρίζεται στα  οικονομικά στοιχεία του τέταρτου τριμήνου του 2021 που είδαν το φως της δημοσιότητας την περασμένη Πέμπτη. Μετρώντας 222 εκατομμύρια συνδρομητές, η Netflix εξακολουθεί να είναι προς το παρών ο ηγέτης της αγοράς streaming. Ωστόσο, η πλατφόρμα πρόσθεσε 8,28 εκατομμύρια  συνδρομητές παγκοσμίως το 4ο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με τα 8,5 εκατομμύρια συνδρομητές το 4ο τρίμηνο του 2020, παρουσιάζοντας τάσεις στασιμότητας

Εξετάζοντας το τρέχον έτος, το CNBC ανέφερε ότι το Netflix «οι συνδρομητές της πλατφόρμας αναμένεται να αυξηθούν κατά 2,5 εκατομμύρια το πρώτο τρίμηνο του 2022, πολύ κάτω από τα επίπεδα των 3,98 εκατομμυρίων που πρόσθεσε το πρώτο τρίμηνο του 2021. Σημειώνεται, πως οι αναλυτές ανέμεναν 6,93 εκατομμύρια το πρώτο τρίμηνο».

Σε μια ψηφιακή παρουσίαση, ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ριντ Χέιστινγκς, δήλωσε: «Ο χαμηλότερος ρυθμός ανάπτυξης είναι σίγουρα απογοητευτικός για εμάς». Το διευρυνόμενο χάσμα εξηγείται σε μεγάλο βαθμό από τον ανταγωνισμό και τις μειωμένες δαπάνες των νοικοκυριών παγκοσμίως.

Το αποκλειστικό περιεχόμενο αποτελούσε μέχρι πρότινος την ατμομηχανή του Netflix, με επιτυχίες όπως το “Stranger Things”, το “Squid Game” και το “The Witcher”. Η πανδημία της  COVID-19 έκλεισε για μεγάλο διάστημα τα στούντιο σταματώντας την παραγωγή νέου περιεχομένου. Σε συνδυασμό με τις πρόσφατες αυξήσεις των τιμών που ανακοίνωσε η πλατφόρμα, το 2022 αναμένεται μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για το Netflix. Αναζητώντας νέες πηγές εσόδων, το Netflix λάνσαρε την περσινή χρονιά υπηρεσία πώλησης merchandise το 2021.

Η εταιρεία έθεσε σε λειτουργία το ηλεκτρονικό της κατάστημα τον περασμένο Ιούνιο με merchandise από επιτυχίες όπως το “Stranger Things” και το “The Witcher”, καθώς και επώνυμα ρούχα της πλατφόρμας. Έκτοτε, η εταιρεία έχει προσθέσει περισσότερα αντικείμενα από αυτές τις σειρές, συμπεριλαμβανομένης μιας συνεργασίας με τη General Mills σε κουτιά δημητριακών περιορισμένης έκδοσης που σχετίζονται με το “Stranger Things” και έχει επίσης λανσάρει προϊόντα από πιο πρόσφατες επιτυχίες, όπως το “Squid Game”.

Διαβάστε επίσης:

Σε βαθιά κρίση το Netflix – “Βουτιά” 20% σημείωσε η τιμή των μετοχών

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις