Η eToro στρέφεται στην αγορά των NFT “ρίχνοντας” 20 εκατ. δολάρια

Η επενδυτική πλατφόρμα δημιούργησε ένα πρόγραμμα ψηφιακής τέχνης ύψους 20 εκατ. δολαρίων, διευρύνοντας την στρατηγική της στα NFTs μαζί με άλλα brands.

Η πλατφόρμα κοινωνικών επενδύσεων eToro κάνει μια κίνηση σε NFTs, ξεκινώντας ένα πρόγραμμα 20 εκατ. δολαρίων για την αγορά blue chip NFTs. Δημιουργώντας το eToro.art, σχεδιάζει να φέρει τη “δύναμη, τη διασκέδαση και την κοινότητα” των NFTs στη βάση των 27 εκατ. χρηστών της, και παράλληλα να υποστηρίξει τους ανερχόμενους δημιουργούς.

Συγκεκριμένα, η eToro έχει επιμεληθεί μια ψηφιακή καλλιτεχνική συλλογή που θα παρουσιαστεί στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Bass στο Μαϊάμι αυτή την εβδομάδα, η οποία περιλαμβάνει γνωστά έργα blue chip όπως τα Bored Ape Yacht Club, CryptoPunks, World of Women, καθώς και έργα νεοεμφανιζόμενων καλλιτεχνών.

Από το ταμείο, τα μισά θα χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση νέων δημιουργών, οργανισμών και brands, με την υπόσχεση υποστήριξης και υπηρεσιών που θα βοηθήσουν στην προώθηση των έργων από την ιδέα στην αγορά.

Μάλιστα, η eToro σχεδιάζει να δεσμεύσει 10 εκατ. δολάρια ειδικά για τους αναδυόμενους δημιουργούς και τα brands ώστε να φέρουν τα νέα τους έργα σε μορφή NFT στην αγορά φέτος. Η eToro σχεδιάζει έτσι να προσθέσει ορισμένες δυνατότητες που θα δώσουν στους πελάτες μια επιπλέον έκθεση σε περιπτώσεις χρήσης, πέρα από την ψηφιακή τέχνη.

Ο Guy Hirsch, διευθύνων σύμβουλος της eToro στις ΗΠΑ, δήλωσε σχετικά ότι το νέο ταμείο σηματοδοτεί την αρχή μιας ευρύτερης στρατηγικής NFT για την εταιρεία, η οποία θα προσφέρει μια πληθώρα υπηρεσιών που θα επιτρέπουν στους επενδυτές να συμμετέχουν στην αναδυόμενη οικονομία.

Μόνο τους τελευταίους μήνες μεγάλα ονόματα από κάθε κλάδο, όπως η Coca-Cola, η McDonald’s, η Nike, η Gucci, η National Football League και άλλα, έχουν επίσης εντάξει τα NFTs στις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ τους.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις