GreenTecLab: Βραβευμένες πράσινες λύσεις από επίδοξους Startuppers

Newsroom
3'

Βραβεία για τις «πράσινες» επιχειρηματικές τους ιδέες έλαβαν μαθητές από ΕΠΑΛ της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, οι οποίοι διακρίθηκαν κατά τον Πρώτο Μαθητικό Διαγωνισμό Επαγγελματικών Λυκείων, που πραγματοποιήθηκε στη μνήμη του εκλιπόντος Προέδρου του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά (ΒΕΠ) Ανδριανού Μιχάλαρου και διοργανώθηκε από το  Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιοτεχνικό Επιμελητήριο σε συνεργασία με το ΒΕΠ, στο πλαίσιο του έργου GreenTecLab, Ενδυνάμωση για «πράσινες» νεοσύστατες επιχειρήσεις για την προστασία του κλίματος και τη βιωσιμότητα.

Ειδικότερα, μετά από την αξιολόγηση ειδικής κριτικής επιτροπής:

  • Στη θεματική ενότητα «Καινοτόμα προϊόντα» το πρώτο βραβείο, με έπαθλο 3.000 ευρώ, απέσπασαν οι μαθητές από το 1ο ΕΠΑΛ Μεγάρων και το δεύτερο οι μαθητές του ΕΠΑΛ Κορυδαλλού, με έπαθλο 2.000 ευρώ.
  • Στη θεματική ενότητα «Περιβάλλον» και με τα ίδια έπαθλα, το πρώτο βραβείο απονεμήθηκε στους μαθητές του 3ου Εργατικού Κέντρου Πειραιά (Δραπετσώνας) και το δεύτερο στους μαθητές του Πρότυπου Επαγγελματικού Λυκείου Περάματος.
  • Στη θεματική ενότητα «Έξυπνη και Βιώσιμη Πόλη» πρώτοι αναδείχθηκαν οι μαθητές του 3ου Εργατικού Κέντρου Πειραιά (Δραπετσώνας) και δεύτεροι οι μαθητές του 4ου ΕΠΑΛ Πειραιά Ναυτικής Κατεύθυνσης “Νίκος Καββαδίας”, λαμβάνοντας, αντίστοιχα, τα έπαθλα των 3.000 ευρώ και 2.000 ευρώ. 

Οι ανωτέρω μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις «πράσινες» επιχειρηματικές ιδέες τους και να ιδρυθούν στη συνέχεια «βιώσιμες» startups.

Σημειώνεται ότι του Πρώτου Μαθητικού Διαγωνισμού ΕΠΑΛ Πειραιά που έλαβε χώρα στις 16 Μαΐου, στο Ίδρυμ Ευγενίδου, είχαν προηγηθεί τον περασμένο Δεκέμβριο διαδικτυακά εργαστήρια πράσινης επιχειρηματικότητάς, όπου συμμετείχαν μαθητές από τα Επαγγελματικά Λύκεια της Επιμελητηριακής Περιφέρειας, ώστε να προετοιμαστούν για τον διαγωνισμό.

Τον πρώτο διαγωνισμό ΕΠΑΛ «Ανδριανός Μιχαλαρος» τίμησαν με την παρουσία τους ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Κώστας Κατσαφάδος, ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης, κ. Γεώργιος Κώτσηρας και η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κα Αλεξάνδρα Σδούκου. Στην εκδήλωση συμμετείχαν επίσης ο γιος του εκλιπόντος προέδρου του ΒΕΠ, κ. Ιωάννης Μιχάλαρος, τα μέλη του Δ.Σ. του ΒΕΠ, κ. Γεώργιος Κωνσταντόπουλος, Α’ Αντιπρόεδρος, κα Δήμητρα Νάστου, Β’ Αντιπρόεδρος, ο κ. Γεώργιος Παπαθανασίου, Οικονομικός Επόπτης και ο κ. Δημήτριος Φανουργάκης Υπεύθυνος ΓΕΜΗ-ΒΕΠ.

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.