Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Charles: “Σήκωσε” 20 εκατ. δολάρια και φέρνει conversational commerce στο WhatsApp στην Ευρώπη

Η εταιρεία "σήκωσε" 20 εκατ. δολάρια με επικεφαλής την Salesforce Ventures

To conversational commerce διανύει περίοδο μεγάλης άνθισης τόσο στην Κίνα, όπου το WeChat διευκόλυνε 250 δις δολάρια σε συναλλαγές μόνο το 2020, όσο και στην Ασία και τη Λατινική Αμερική, αλλά δεν έχει την ίδια δυναμική πορεία στην Ευρώπη. Η γερμανική Startup εκμεταλλεύεται αυτό το κενό και δημιουργεί μια πλατφόρμα που συνδυάζει βασικά στοιχεία conversational commerce με τη διαφημιστική ικανότητα των ενημερωτικών δελτίων.

Η εταιρεία “σήκωσε” 20 εκατ. δολάρια σε μια σειρά Α χρηματοδότησης με επικεφαλής την Salesforce Ventures, ενώ οι Accel και  HV Capital επίσης συμμετείχαν. Η χρηματοδότηση αυτή ακολουθεί την χρηματοδότηση 6,5 εκατ. δολαρίων που συγκέντρωσε το προηγούμενο έτος.

Η Charles με την SaaS λύση που προσφέρει εκτείνεται σε backend και διεπαφές, συνδέοντας τα API από παρόχους ανταλλαγής μηνυμάτων αντίστοιχους με το WhatsApp με τυπικές τεχνικές ηλεκτρονικού εμπορίου και CRM όπως το Shopify και το Salesforce. Έτσι οι εταιρείες μπορούν να προωθήσουν τα εμπορεύματα τους, να στείλουν ενημερωτικά δελτία, να εξυπηρετήσουν τους πελάτες μέσω chat apps όπως το WhatsApp.

Τα ενημερωτικά δελτία εκτός από την πρόσβαση μέσω των εταιρειών API που μπορούν να στείλουν σε μια άπειρη ποικιλία παραληπτών χωρίς καθυστερήσεις – η συνηθισμένη μετάδοση στο WhatsApp περιορίζεται σε 256 άτομα. Οι λιανοπωλητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα Charles για να δημιουργήσουν αυτοματοποιημένες ροές συμμετοχής, κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί ή σαρώνοντας έναν κωδικό QR σε έναν ιστότοπο στο Διαδίκτυο

Το conversational commerce μπαίνει δυναμικά στην Ευρωπαική αγορά

Το conversational commerce είναι παντού στον κόσμο με εταιρείες όπως οι Whym, Zeals, Yalo και Wizard να αυξάνουν τα κεφάλαιά τους για να επικεντρωθούν σε αγορές στην Ασία ή την Αμερική. Η Charles προσπαθεί να διαφοροποιηθεί και να επεκταθεί και εκτός Γερμανίας.

Η εταιρεία σκοπεύει να επεκταθεί στην Ιταλία, τη Γαλλία, την Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Επίσης, σχεδιάζει να στοχεύσει μεγαλύτερους εταιρικούς πελάτες διευκολύνοντας τη σύνδεσή τους στο WhatsApp για Business app, που μέχρι τώρα ήταν δύσκολο να το χρησιμοποιήσουν γιατί χρειαζόντουσαν API.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις