Ο Δήμος Κοζάνης συμμετέχει δυναμικά στο European Mobility Week 2022

Newsroom
1'

Ο Δήμος Κοζάνης σχεδιάζει μια νέα σημαντική πρωτοβουλία με στόχο τον εκσυγχρονισμό των υποδομών.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2022, ο δήμος οργανώνει τον μετασχηματισμό του και καλεί πολίτες, Φορείς, Συλλόγους και κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετέχουν στην φετινή διοργάνωση με θέμα «Καλύτερες συνδέσεις» και σύνθημα «Συνδυάζω-Μετακινούμαι», αποστέλλοντας ολοκληρωμένες ιδέες και προτάσεις.

Οι αλλαγές στον δήμο και τα νέα έργα τροφοδοτούνται από τον κόσμο καθώς παρέχεται η δυνατότητα σε όλους να μοιραστούν φρέσκες ιδέες και feedback στο email: [email protected] έως και τις 22 Αυγούστου.

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας πραγματοποιείται κάθε χρόνο από τις 16 έως τις 22 Σεπτεμβρίου, με στόχο την προώθηση βιώσιμων τρόπων μετακίνησης και μεταφοράς στον αστικό ιστό και την ευαισθητοποίηση των πολιτών στη χρήση εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης.

Το ετήσιο θέμα «Καλύτερες συνδέσεις» επιδιώκει να αναδείξει και να ενισχύσει τις συνέργειες, τη δημιουργικότητα, την αφοσίωση και την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη βιώσιμη κινητικότητα.

Με ομαδική προσπάθεια και συλλογικό σχεδιασμό, μπορούμε να επιτύχουμε πολλά στην προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας και την περιβαλλοντική αναβάθμιση του Δήμου μας.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.