NASA: Το ρομποτικό σκάφος InSight χάθηκε στον Άρη

Newsroom
1'

Η αμερικανική διαστημική υπηρεσία (NASA) ανακοίνωσε σήμερα ότι έχασε κάθε επαφή με το ρομποτικό σκάφος InSight στον Άρη, ρίχνοντας ουσιαστικά τίτλους τέλους στην αποστολή του στον Κόκκινο Πλανήτη.

Ο επίλογος ήταν προδιαγεγραμμένος εδώ και καιρό, αφού τις τελευταίες εβδομάδες η ενέργεια που απέμενε στο InSight ήταν λιγοστή λόγω της σκόνης που είχε συσσωρευτεί στους ηλιακούς συλλέκτες του.

Η NASA είχε αποφασίσει πως σε περίπτωση που δεν καρποφορούσαν δύο διαδοχικές απόπειρες επικοινωνίας με το InSight θα κήρυττε την «ολοκλήρωση» της αποστολής.

Η τελευταία φορά που το ρομποτικό σκάφος επικοινώνησε με τη Γη ήταν στις 15 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με τη NASA.

Το InSight προσεδαφίστηκε στον Κόκκινο Πλανήτη τον Νοέμβριο του 2018, σηματοδοτώντας την επιστροφή της NASA στον Άρη μετά την αποστολή του Curiosity το 2012.

Στα τέσσερα χρόνια που ερεύνησε τα μυστικά του Άρη, κατέγραψε 1.300 σεισμούς και έκανε σημαντικές ανακαλύψεις σχετικά με τη γεωδυναμική εξέλιξη του Κόκκινου Πλανήτη.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.