Octoly: το marketplace των influencers σήκωσε 9 εκατ. ευρώ

0

Η Octoly ιδρύθηκε το 2015 στη Γαλλία και δημιούργησε ένα δίκτυο για τους λεγόμενους influencers των κοινωνικών δικτύων και ειδικά για τις γυναίκες «youtubers» και «instagramers» για τη σύνδεση τους με τις μεγάλες εταιρείες προϊόντων ομορφιάς.

Με αυτό το τρόπο οι παρουσιαστές προϊόντων ομορφιάς έχουν πρόσβαση σε δωρεάν προϊόντα για παρουσίαση χωρίς να υπάρχει κάποια άλλη οικονομική συναλλαγή με τις εταιρείες.
H Octoly έχει αυτή στιγμή, όπως η ίδια αναφέρει, 10.000 παρουσιαστές σε 5 χώρες: Η.Π.Α., Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και Γερμανία με σχεδόν 1 δισ. συνδρομητές – «τηλεοπτικό κοινό».
Συνεργάζεται με γνωστά ονόματα προϊόντων ομορφιάς όπως για παράδειγμα: Lancome, Dior, Sephora, Clarins, MAC, Estee Lauder κ.α.

Η Startup είχε πάρει 1 εκατ. ευρώ αρχική χρηματοδότηση και μόλις πήρε άλλα 9 εκατ. ευρώ απο Otium Ventures, Twin Partners, από τον όμιλο Havas αλλά και από το χρηματοδοτικό εργαλείο για ΜΜΕ του Horizon 2020 σύμφωνα με το FrenchWeb.

Με τη νέα αυτή επένδυση, πέρα από τη διεθνή επέκταση, η Octoly έβγαλε στον αέρα την υπηρεσία OctoPrime.co η οποία επιτρέπει την πώληση των προϊόντων των παρουσιάσεων στο κοινό των «influencers».

Share.

About Author

Τα τελευταία 20 χρόνια γράφει για Mobile Tech, PC Tech και Business Tech σε περιοδικά και online.

Comments are closed.