11888 giaola: Ο… «καρπός» της συνεργασίας μεταξύ oμίλου ΟΤΕ και giaola

0

Εμπλουτισμένο με νέες υπηρεσίες και δυνατότητες, το 11888 giaola προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις, επιδιώκοντας να αποτελέσει τον προσωπικό βοηθό για τις καθημερινές ανάγκες των χρηστών, από την αναζήτηση πληροφοριών καταλόγου μέχρι την οργάνωση των ραντεβού τους με επαγγελματίες κάθε είδους.

Προκειμένου να κάνει πράξη την παροχή των νέων ψηφιακών υπηρεσιών μέσα από το 11888 giaola, ο Όμιλος ΟΤΕ συνεργάστηκε με το ελληνικό Startup giaola, το οποίο και διαθέτει μακροχρόνια εμπειρία στα marketplaces.

Διαθέτοντας κάτι παραπάνω από 1 εκατομμύριο χρήστες τον μήνα, το 11888 giaola προσφέρει προηγμένες υπηρεσίες και εξειδικευμένα εργαλεία για την προβολή των επιχειρήσεων, μέσα από τα κανάλια του.

Μέσα από το site, το app και το τηλεφωνικό κέντρο, οι χρήστες είναι σε θέση να αναζητήσουν σειρά από πληροφορίες που χρειάζονται και αφορούν σε ιδιώτες, επιχειρήσεις, υπηρεσίες υγείας ή δημοσίου, να κλείνουν και να διαχειρίζονται τα ραντεβού τους με τους επαγγελματίες που χρειάζονται κ.ά. Όσο για τις επαγγελματικές κατηγορίες που υπάρχουν διαθέσιμες, αφορούν στο σπίτι, το αυτοκίνητο, το παιδί, την ομορφιά, λογιστικές ή νομικές υπηρεσίες κ.ά. Την ίδια στιγμή, οι χρήστες μπορούν να θέτουν αιτήματα προκειμένου να λαμβάνουν προσφορές, να συγκρίνουν τιμές, να επωφελούνται από εκπτώσεις, ακόμη και να ζητούν εξειδικευμένες υπηρεσίες.

Θα πρέπει να υπογραμμιστεί πως το 11888 giaola αποτελεί ένα σύγχρονο κανάλι προβολής για τις ίδιες τις επιχειρήσεις σε ολόκληρη την χώρα, ενώ σε αυτό έχουν ήδη ενταχθεί κάτι παραπάνω από 640.000 επιχειρήσεις και πλήθος δημόσιων υπηρεσιών. Στα άμεσα σχέδια είναι σύντομα το 11888 giaola να εμπλουτιστεί με πρόσθετες υπηρεσίες, καθώς επίσης και ακόμα μεγαλύτερο αριθμό συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.

Όπως ανέφερε ο Σπύρος Λούρος, Διευθυντής Digital και New Business Development, του Ομίλου ΟΤΕ: «Στη νέα ψηφιακή εποχή, οι καταναλωτές δεν αρκούνται στην αναζήτηση μίας πληροφορίας, ενός αριθμού ή ενός επαγγελματία. Επιζητούν ολοκληρωμένες υπηρεσίες και εξυπηρέτηση, με εύκολη και γρήγορη πρόσβαση από τον υπολογιστή ή το κινητό τους. Το 11888 εξελίσσεται και από αφετηρία εύρεσης μίας πληροφορίας, γίνεται ο προορισμός για μία ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στο νέο site, την εφαρμογή ή το βραβευμένο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών».

Σημειώνεται, τέλος, πως το 11888 giaola, προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις μέσα από το νέο site, την εφαρμογή για Android και iOS, αλλά και το τηλεφωνικό κέντρο, με γρήγορη και εύκολη πρόσβαση όλο το 24ωρο.

Share.

About Author

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΟΝΑΤΟΣ

Δημοσιογράφος και επικεφαλής του Startupper.gr.

Comments are closed.