Στα 96 εκατ. δολάρια η συνολική χρηματοδότηση της Persado που συνεχίζει να «γοητεύει» τους επενδυτές!

0

Νέα χρηματοδότηση ανακοίνωσε τις προηγούμενες ημέρες η Persado, που εδρεύει στις ΗΠΑ αλλά ξεκίνησε από την Ελλάδα και διατηρεί το μεγαλύτερο κομμάτι του τομέα έρευνας και ανάπτυξης στην Αθήνα και η οποία θεωρείται κομμάτι της εγχώριας Startup Σκηνής.

Συγκεκριμένα η Persado, που δραστηριοποιείται στον τομέα της αξιοποίησης της τεχνητής νοημοσύνης για την αυτοματοποίηση της παραγωγής περιεχομένου που χρησιμοποιείται σε καμπάνιες μάρκετινγκ, ανακοίνωσε νέα χρηματοδότηση ύψους 30 εκατ. δολαρίων. Η νέα χρηματοδότηση είναι η τέταρτη κατά σειρά για την Persado ανεβάζοντας έτσι το ύψος της συνολικής χρηματοδότησης που έχει λάβει η εταιρεία στα 96 εκατ. δολάρια!

Αξίζει να σημειωθεί πως η ανακοίνωση έλαβε χώρα στη διάρκεια του VB Summit 2017 της VentureBeat, όπου η Persado παρουσίασε το Persado One, ένα προϊόν που επιτρέπει στα brands να επιτύχουν την εξατομικευμένη επαφή με τους πελάτες τους.

Τη νέα χρηματοδότηση της Persado ανέλαβε η Silicon Valley Bank (SVB) που συνεργάζεται με τις πιο πρωτοπόρες εταιρείες του κόσμου. Όπως αναφέρθηκε σχετικά, η χρηματοδότηση από την Silicon Valley Bank θα βοηθήσει στην επέκταση του marketing language cloud της Persado και θα ενισχύσει την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας που στηρίζεται στη συνεχή επέκταση της πελατειακής της βάσης η οποία ενισχύεται με 360% και στις συνεργασίες με κορυφαίες πλατφόρμες marketing όπως η Oracle, η Salesforce, η Cheetah Digital και η Oracle+Bronto καθώς και στην επέκταση στις αγορές της Ευρώπης, της Αυστραλίας, του Μεξικό, της Ιαπωνίας και της Δημοκρατίας της Κορέας.

O CEO της Persado, Alex Vratskides.

«Είμαστε ευγνώμονες για την μακροχρόνια υποστήριξη της Silicon Valley Bank η οποία όντας ένας βαθιά καινοτόμος οργανισμός θα μας βοηθήσει στην προσπάθεια μας να επεκταθούμε την τεχνολογία AI» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Co-Founder και CEO της Persado, Alex Vratskides.

Από την δική του πλευρά, ο Adam Millsom, Director της Silicon Valley Bank, αναφέρθηκε στους ρυθμούς ανάπτυξης της Persado και στην τεχνολογία AI που χρησιμοποιεί, αλλά και στους τομείς που η SVB θα βοηθήσει την Persado.

Το Persado One και τα άλλα προϊόντα

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Persado One αποτελεί την κορυφαία, μέχρι σήμερα, τεχνολογική εξέλιξη της πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης της Persado. Συγκεκριμένα, το Persado One, με τη χρήση αλγορίθμων deep learning (βαθιά μάθηση), δημιουργεί το εξατομικευμένο συναισθηματικό προφίλ του κάθε πελάτη, χρησιμοποιώντας δεδομένα από προηγούμενες καμπάνιες, και εν συνεχεία συνθέτει την κατάλληλη γλώσσα ώστε να εξατομικεύσει το κάθε μήνυμα που προορίζεται για κάθε πελάτη.

Παράλληλα, όμως, η Persado παρουσίασε μια σειρά από πρωτοπόρα εργαλεία για marketers τα οποία επικεντρώνονται πρωτίστως στο email και social media marketing. Ειδικότερα, με τα εργαλεία αυτά, οι marketers έχουν τη δυνατότητα να προβλέψουν τα ποσοστά απόκρισης (response rates) και να πετύχουν υψηλότερη αποτελεσματικότητα στις καμπάνιες τους σε σχέση με τους στόχους που έχουν τεθεί και τους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPIs). Επιπλέον, μπορούν να προσαρμόσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τη marketing γλώσσα που χρησιμοποιούν ώστε να είναι απόλυτα συμβατή με την εταιρική τους ταυτότητα.

Share.

About Author

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΟΝΑΤΟΣ

Δημοσιογράφος και επικεφαλής του Startupper.gr.

Leave A Reply