SpotlightPOS: Μεταξύ των κορυφαίων στην Κοπεγχάγη!

0

Μια ακόμη διάκριση πρόσθεσε στο «ενεργητικό» της, η Startup εταιρεία SpotlightPOS , η οποία έχει εισέλθει δυναμικά στον χώρο των FinTech Startup εταιρειών της χώρας και ταυτόχρονα φαίνεται πως πραγματοποιεί, με ιδιαίτερα επιτυχία, το δικό της «άνοιγμα» και στη διεθνή σκηνή.

Συγκεκριμένα αυτές τις ημέρες η SpotlightPOS βρέθηκε στην πρωτεύουσα της Δανίας προκειμένου να διαγωνισθεί μεταξύ 50 Startup εταιρειών από ισάριθμες χώρες στην τελικά φάση του Creative Business Cup, όπου κατάφερε να διακριθεί καθώς βρέθηκε μεταξύ των 12 καλύτερων Startup εταιρειών, όντας μάλιστα πολύ κοντά στην τελική 3άδα των νικητών.
To Creative Business Cup τρέχει στην Ελλάδα από την Industry Disruptors – Game Changers. 

Αξίζει να σημειωθεί πως τα σχόλια που δέχθηκε η εκπρόσωπος της FinTech Startup εταιρείας, Μαργαρίτα Δόμπα, που δραστηριοποιείται στον χώρο της ασύρματης παραγγελιοληψίας και cloud διαχείρισης στον χώρο του HORECA και έχει θέσει ως στόχο να εδραιωθεί ως το μοναδικό, όχι μόνο στην Ελλάδα, LifeStyle Wallet, ήταν κάτι παραπάνω από κολακευτικά. Το γεγονός μάλιστα πως τα σχόλια αυτά προήλθαν από ανθρώπους που έχουν προσλαμβάνουσες από αγορές και οικοσυστήματα αναμφίβολα πιο προηγμένα από αυτό της Ελλάδας αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουμε την Amy Cosper, CEO της RadicalUpstarts, την Ingrid Vanderveldt, Founder του Empower a Billion Women by 2020, την Daiva Stanekaitel Nadal, Marketing and Open Innovation Leader στο LEGO Group κ.α.

Η co-Founder της SpotlightPOS που βρέθηκε τις τελευταίες ημέρες στην Κοπεγχάγη, Μαργαρίτα Δόμπα, σε επικοινωνία της με το StartupperGr ανέφερε σχετικά: «τόσο η διάκριση αυτή όσο και οι συνεργασίες, όπως αυτή με τη Visa, είναι μεγάλες ‘νίκες’ στο χρόνο, που σου δίνουν δύναμη και αυτοπεποίθηση να προχωράς δυναμικά μπροστά».

Η Μαργαρία Δόμπα της SpotlightPOS με την Ingrid Vanderveldt του Empower a Billion Women by 2020

Η SpotlightPOS, που δραστηριοποιείται στον χώρο της ασύρματης παραγγελιοληψίας και cloud διαχείρισης στον χώρο του HORECA έχει παρουσιάσει σε πλήθος εκθέσεων (με κορυφαία αυτή της ΔΕΘ) την ολοκληρωμένη σουίτα υπηρεσιών Spotlight Ticketing και Handsfree Payments, καθώς και το νέο της LifeStyle Wallet Spotfolio.

Ισπανία και Ιταλία οι αγορές «στόχος»

Σε πρόσφατο δημοσίευμα του CAPITAL.gr είχε γραφτεί πως στρατηγικός, στόχος της SpotlightPOS, είναι η επέκταση των δραστηριοτήτων της στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στις αγορές της Ισπανίας και της Ιταλίας. Σήμερα η SpotlightPOS, εκτός από την Ελλάδα, διαθέτει παρουσία, τόσο στην Γερμανία, όσο και στην Αυστραλία, αγορές οι οποίες ωστόσο θεωρούνται «πιλότοι» και την βοηθούν στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων και τελειοποίηση των λύσεων που προσφέρει στους πελάτες της.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.