SpotlightPOS: Η FinTech Startup που «τρελαίνει» τους Αμερικανούς! 

0

Τους τελευταίους μήνες οι επιτελείς της FinTech Startup εταιρείας SpotlightPOS έχουν καταφέρει να βρεθούν στα κορυφαία τεχνολογικά «ραντεβού» με αποτέλεσμα να κερδίσουν «πόντους» και στην διεθνή σκηνή.

Έτσι την προηγούμενη εβδομάδα η SpotlightPOS, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Digital Greece» του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, του Hellenic Initiative, της Πρεσβείας των ΗΠΑ στην Ελλάδα, του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου και των Industry Disruptors – Game Changers, βρέθηκε στο Όστιν του Τέξας και συγκεκριμένα στο South by Southwest (SXSW), εκπροσωπούμενη από την Μαργαρίτα Δόμπα, ενώ τις προηγούμενες εβδομάδες ήταν στη Βαρκελώνη, στο MWC και το 4YFN. Παράλληλα στις αρχές του έτους η SpotlightPOS βρέθηκε στο Λας Βέγκας και στην CES 2019, ενώ το προηγούμενο διάστημα εκπροσώπησε την χώρα στην Κοπεγχάγη και στον διαγωνισμό Creative Business Cup στον οποίο και κατάφερε να διακριθεί.

Επιπλέον σημαντική κρίνεται η παρουσία της FinTech Startup και της Μαργαρίτα Δόμπα αμέσως μετά της CES 2019, στο Billionaire Women Weekend διοργάνωση του EBW Foundation, με επικεφαλή την Ingrid Vanderveldt.

Σημειώνεται πως η FinTech Startup SpotlightPOS, δραστηριοποιείται στον χώρο της ασύρματης παραγγελιοληψίας και cloud διαχείρισης στους χώρους της HORECA και της ψυχαγωγίας και έχει θέσει ως στόχο να εδραιωθεί ως το μοναδικό, όχι μόνο στην Ελλάδα, LifeStyle Wallet. Με τον όρο αυτό, η εταιρεία παρουσιάζει μια πρωτοποριακά μοναδική εφαρμογή που θα προσφέρει τη δυνατότητα από ένα και μόνο application ο χρήσtης να συναλλάσσεται ψηφιακά, σε όλες τις εκφάνσεις των καθημερινών του συνηθειών, σημείων και επιλογών διασκέδασης και κοινωνικής συνεύρεσης.

Στο πλαίσιο αυτό αξίζει να σημειωθούν τα θετικά σχόλια που έχει συγκεντρώσει σε όλα αυτά τα ταξίδια η εταιρεία, τα οποία αποκτούν μεγαλύτερη αξία, καθώς προέρχονται από ανθρώπους με μεγάλη εμπειρία και με προσλαμβάνουσες από αγορές και οικοσυστήματα αναμφίβολα πιο προηγμένα από της Ελλάδας.

Σε επικοινωνία που είχαμε με την Μαργαρίτα Δόμπα, από το Όστιν του Τέξας μας ανέφερε πως «τους τελευταίους δύο μήνες έχουμε βρεθεί στις ΗΠΑ σε τρία διαφορετικά event και είδαμε από κοντά πως λειτουργεί και το σύστημα σε μια χώρα όπως αυτή των Ηνωμένων Πολιτειών«. Επιπλέον η κα Δόμπα αναφέρει: «καταφέραμε να έρθουμε σε επαφή με σημαντικούς ανθρώπους, τόσο από την επενδυτική κοινότητα των ΗΠΑ, όσο και με επιχειρηματίες του χώρου που μας ενδιαφέρει, και το feedback έχει υπάρξει ανεκτίμητο και το ενδιαφέρον μεγάλο».

«Τα ταξίδια αυτά είχαν ως αποτέλεσμα να προσαρμόσουμε την στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας και πλέον οι ΗΠΑ να έχουν βρεθεί μεταξύ των αγορών που η SpotlightPOS δεν αποκλείει να επεκταθεί στο επόμενο διάστημα», καταλήγει η Μαργαρίτα Δόμπα.

Share.

About Author

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΟΝΑΤΟΣ

Δημοσιογράφος και επικεφαλής του Startupper.gr.

Comments are closed.