Startup Weekend Patras: Οι ομάδες του pitcing event

0

Στην αίθουσα εκδηλώσεων του Patras IQ πραγματοποιήθηκε εχθές η παρουσίαση των ομάδων που συμμετείχαν στο workshop του Startup Weekend Patras 2019.

Οι ομάδες που συμμετείχαν και έκαναν παρουσίαση είναι οι:

FanHype. Η ομάδα παρουσίασε μια ιδέα που συνδέει τους Αθλητικούς συλλόγους με τους φιλάθλους και τις τοπικές επιχειρήσεις, σε ένα win- win- win μοντέλο μερικώς κλειστού οικοσυστήματος. Έμφαση δόθηκε στην εκτός Ελλάδος ήδη υπάρχουσα όμοια επιχειρηματική δραστηριότητα, τονίστηκε όμως η δυσκολία της πιθανής επέκτασης της εταιρείας στη ευρύτερη ευρωπαϊκή αγορά.

Kinectricity. Μια πρόταση που θελει να δώσει μια νέα τροπή στο σύστημα αστικών μετακινήσεων, επιλύοντας το πρόβλημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης και αποτελώντας ταυτόχρονα πηγή “πράσινης” ενέργειας παρουσίασε η ομάδα Kinecticity. Το επιχειρηματικό της σχέδιο προέβλεπε την τοποθέτηση ειδικής πλακόστρωσης σε πεζοδρόμια και ποδηλατόδρομους, ώστε να καταστεί δυνατή η εκμετάλλευση της κινητικής ενέργειας για παραγωγή ηλεκτρισμού, ο οποίος θα τροφοδοτεί σημεία φόρτισης σε ολόκληρη την πόλη.

PRESBYOPIA. Απευθυνόμενη σε μια αγορά που μόνο στην Ελλάδα αποτελείται από πλέον των 2 εκ. πρεσβύωπες χρήστες smartphone, η ομάδα πρότεινε την κατασκευή μιας εφαρμογής ονόματι Presbyoptics, την οποία ο χρήστης θα ρυθμίζει χειροκίνητα ώστε να μπορεί να διαβάζει όσα εμφανίζονται στην οθόνη του κινητού του τηλεφώνου χωρίς να χρειάζεται οπτικά βοηθήματα. Η εφαρμογή ιδανικά θα μπορεί να ενσωματωθεί τόσο στο λογισμικό τηλεφώνων smartphone, αλλά και σε οθόνες δημόσια χρήσης (σούπερ μάρκετ, ΑΤΜ).

Unique Size. Σε μια παγκοσμιοποιημένη αγορά και στο πλήθος των online παραγγελιών που καθημερινά πραγματοποιούνται στη βιομηχανία μόδας απευθύνεται το επιχειρηματικό σχέδιο Unique Size. Τα έξοδα επιστροφής για τις αποδόσεις φτάνουν πραγματικά σημαντικά μεγέθη για τις εταιρείες διανομής ενδυμάτων, ενώ παράλληλα παραμένουν μια μεγάλη αιτία απογοήτευσης και απώλειας πελατών. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο της εταιρείας, ο ενδιαφερόμενος θα εισάγει τις ακριβείς σωματικές διαστάσεις του και θα δημιουργεί αυτόματα ένα virtual fitting room, χάρη στο οποίο θα μπορεί να ψωνίζει σε μια μεγάλη γκάμα εταιρειών χωρίς τον φόβο του λάθους στην επιλογή του μεγέθους. Παράλληλα, μέσω της καταγραφής των επιλογών και των προτιμήσεων των χρηστών, θα δημιουργηθεί μια βάση δεδομένων την οποία η εταιρεία θα μπορεί να προσφέρει στις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις ένδυσης.

Park4Share. Μια νεα πρόταση στον τρόπο που αναζητά και βρίσκει θέση πάρκινγκ, μέσω μιας εφαρμογής κρατήσεων χώρων στάθμευσης τόσο σε επιχειρηματικό επίπεδο, όσο και από ιδιώτες πρότεινε η ομάδα της Park4Share. Την ιδέα τους στήριξαν μέσω παραδειγμάτων παρόμοιων επιχειρηματικών σχεδίων στο εξωτερικό, ενώ πρότειναν τη δυνατότητα για διαφήμιση τοπικών επιχειρήσεων, προβάλλοντας ως μεγάλα ατού το χρηματικό κέρδος για τους ιδιοκτήτες των χώρων, αλλά και το κέρδος χρόνου και χρήματος για τον πελάτη.

PASSify. Την ψηφιοποίηση του συνόλου των πιστοποιητικών κάθε πολίτη περιελάμβανε η πρόταση PASSify. Μέσα από τα καθημερινά παραδείγματα, οι startuppers επέδειξαν μια σειρά από παραδείγματα καθημερινής επίλυσης προβλημάτων που η εφαρμογή θα παρέχει στους χρήστες.
Η ομάδα δημιούργησε ακόμα και μια πρώιμη μορφή του κώδικα που θα “τρέξει” την εφαρμογή και εστίασε στην φερεγγυότητα, την ασφάλεια και την άμεση προσβασιμότητα ως τα βασικά χαρακτηριστικά της.

Smart Parking. Μια ακόμα πρόταση επίλυσης του προβλήματος αναζήτησης χώρου στάθμευσης εντός του αστικού ιστού , αυτή τη φορά σε μια πιο gamified εκδοχή που προβλέπει ανταλλαγή θέσεων στάθμευσης μεταξύ οδηγών ήταν η ιδέα του Trade Park. Οι χρήστες θα μπορούν με την εγγραφή τους να ενεργούν ως παίκτες που κερδίζουν εικονικά νομίσματα με κάθε προσφορά- δήλωση θέσης πάρκινγκ που αφήνουν. Τα “κέρδη” αυτά θα μπορούν να τα ξοδέψουν είτε για την αγορά θέσεων στάθμευσης είτε για να αποκτήσουν πρόσβαση σε προσφορές από εμπλεκόμενους χορηγούς.

Delivery plus. Το προϊόν της τελευταίας ομάδας startuppers είναι μια πλατφόρμα που εξυπηρετεί πελάτες οι οποίοι, για οποιονδήποτε λόγο, στερούνται της πρόσβασης στο σούπερ μάρκετ και αγοράζουν αυτό που χρειάζονται online. Η πλατφόρμα θα φροντίζει για την πραγματοποίηση και την έγκαιρη παράδοση της παραγγελίας τους, συνεργαζόμενη με σειρά αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Το πρώτο βραβείο πήγε στην ομάδα Smart Parking, το δεύτερο στην PASSify και το τρίτο στην UNIQUE SIZE. Ιδιαίτερη μνεία για το καλύτερο pitching έγινε στην ομάδα Park4Share.

Η ανάδειξη των νικητών είναι ήσσονος σημασίας”, υπογράμμισε ο κριτής Κόνο Χρήστου αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. «Αυτό που θα μείνει, όσες φορές κι αν χρειαστεί να γίνει pivoting, όσες φορές κι αν δεν φτάσουμε στην απόλυτη επιτυχία, είναι οι άνθρωποι. Είναι η ομάδα, αυτοί με τους οποίους θα περάσεις τα επόμενα χρόνια στιγμές έντασης, στιγμές δημιουργίας, στιγμές που θα σε οδηγήσουν να ξεπεράσεις τον εαυτό σου«.

Ο Βασίλης Καραβασίλης τόνισε τη χαρά του για την κινητικότητα που παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια στην πόλη της Πάτρας στον τομέα της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.. “Υπάρχουν άνθρωποι πρόθυμοι να σας στηρίξουν και να σας βοηθήσουν να κυνηγήσετε την ιδέα σας με κάθε τρόπο”, τόνισε.

Στο κλείσιμο της εκδήλωσης ο head organiser του Startup Weekend Patras 2019, Αλέξης Πάντζιαρος, πήρε τον λόγο ευχαριστώντας τόσο τους Κριτές που ταξίδεψαν από μακριά και διέθεσαν από τον πολύτιμο χρόνο τους, όσο και τους mentors για την εξαιρετική τους βοήθεια. Ολοκλήρωσε τον λόγο του κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στην ομάδα των εθελοντών που με τη δουλειά τους έκαναν δυνατή την πραγματοποίηση του event.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.