Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

«ΜΟΝΟΚΕΡΟΣ»: Δείτε το πρώτο επεισόδιο!

Όλα όσα είδαμε στην πρώτη εκπομπή για Startups της ελληνικής τηλεόρασης με παρουσιαστή τον Γιάννη Διονάτο

Η πρώτη εκπομπή για τα Startups, την τεχνολογία και την καινοτομία είναι γεγονός! Το πρώτο επεισόδιο του «ΜΟΝΟΚΕΡΟΥ», με παρουσιαστή τον Γιάννη Διονάτο, προβλήθηκε με μεγάλη επιτυχία το Σάββατο 24 Ιουνίου και σε επανάληψη τη Δευτέρα 26 Ιουνίου μέσα από τους δέκτες του ONE CHANNEL.

Ειδικότερα, μέσα από τη νέα και πρωτοποριακή αυτή εκπομπή είχαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε στον θαυμαστό κόσμο της καινοτομίας, της τεχνολογίας και της επιχειρηματικότητας. Πιο συγκεκριμένα, γνωρίσαμε ανθρώπους που έχουν μέσα τους το «μικρόβιο» του «επιχειρείν», οι οποίοι με όραμα και στόχο προσπαθούν να βρουν τη λύση εκείνη ή την εφαρμογή που θα διευκολύνει σε μεγάλο βαθμό την ζωή μας.

Και λίγα λόγια για τον «μονόκερο», εκτός από το μυθικό πλάσμα που όλοι γνωρίζουμε, είναι ο όρος εκείνος που συνοδεύει τις επιχειρήσεις που η κεφαλαιοποίηση τους έχει καταφέρει να φτάσει το 1 δισεκατομμύριο. Και ναι στην Ελλάδα έχουμε καταφέρει να «γεννήσουμε» τους πρώτους σύγχρονους «μονόκερους», οι οποίοι πλέον έχουν ανοίξει τα φτερά τους στους παγκόσμιους αιθέρες, έχοντας ως σκοπό να κατακτήσουν τον κόσμο. Έτσι και ο πρώτος τηλεοπτικός «ΜΟΝΟΚΕΡΟΣ» άνοιξε τα δικά του φτερά στον ελληνικό τηλεοπτικό αέρα.

Ο πρώτος μας καλεσμένος ήταν ο Άγγελος Σταυράκης, CEO της εταιρείας SAFE SIZE, της καινοτόμου Startup που μας βρίσκει το ιδανικό παπούτσι. Όπως εξήγησε ο ίδιος η «SAFE SIZE είναι μια εταιρεία τεχνολογίας, η οποία βοηθά τους καταναλωτές να αγοράσουν παπούτσια είτε σε φυσικά καταστήματα είτε online με τη χρήση δεδομένων. Η λύση μας ουσιαστικά αποτελείται από έναν τρισδιάστατο πελματογράφο, από στοιχεία παπουτσιών που σκανάρουμε από όλο τον κόσμο και από έναν αλγόριθμο μηχανικής μάθησης και τεχνητής νοημοσύνης. Οπότε θέλαμε να κάνουμε το ταξίδι του καταναλωτή στην αγορά παπουτσιού λίγο πιο εύκολο, πιο γρήγορο και πιο ευχάριστο».

Η επόμενη καλεσμένη ήταν η Αγγελική Ελευθερίου, Marketing Director της MOPTIL, μιας εταιρείας που «ζωντανεύει» εμβληματικά μνημεία της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς με τη βοήθεια ψηφιακών εικονικών αναπαραστάσεων. Σύμφωνα με την κα Ελευθερίου η «MOPTIL είναι μια τεχνολογική εταιρεία, η οποία έχει παρουσία στον χώρο της τεχνολογίας και του πολιτισμού ήδη από το 2014. Έχουμε VR εφαρμογές για τον πολιτισμό, τις οποίες διαθέτουμε εδώ και 10 χρόνια τουλάχιστον και τα τελευταία χρόνια έχουμε στρίψει λίγο το focus μας στην τεχνολογία, περνώντας στην επόμενη μέρα της τεχνολογίας και αυτό που λέμε επαυξημένη πραγματικότητα και τεχνητή νοημοσύνη. Οπότε έχουμε δημιουργήσει μια πλατφόρμα για να φτιάχνουμε εφαρμογές γρήγορα για τον πολιτισμό, για τα μουσεία, για τους αρχαιολογικούς χώρους. Στόχος μας είναι όσο περισσότεροι άνθρωποι γίνεται σε όλο τον κόσμο να μπορέσουν να έχουν πρόσβαση σε αυτά τα πολύτιμα μνημεία και σε αυτόν τον πλούτο γνώσης που μπορεί να είναι διαθέσιμος και μέσω της τεχνολογίας».

Στη συνέχεια γνωρίσαμε τον Γιώργο Παπαδημητρίου, co-Founder και CEO της KEYVOTO, της εταιρείας έχει καταφέρει να βάλει τη χώρα μας στον παγκόσμιο χάρτη του retail tech. Όπως μας είπε ο κ. Παπαδημητρίου η «KEYVOTO είναι μια εταιρεία τεχνολογίας, η οποία έχει φτιάξει μια πλατφόρμα που συνδέει την προϊοντική πληροφορία μεταξύ των retailers και των προμηθευτών/παραγωγών των προϊόντων. Σύμφωνα με τον ίδιο η «ιδέα για την KEYVOTO ξεκίνησε το 2019 όταν είχαμε ως πελάτη ένα πολύ μεγάλο σουπερμάρκετ και θέλαμε να φτιάξουμε ένα νέο loyalty σύστημα με τεχνητή νοημοσύνη από πίσω και είδαμε εκεί ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα, ειδικότερα ενώ μαζεύαμε τα δεδομένα των καταναλωτών αντιμετωπίσαμε σοβαρό πρόβλημα στα προϊοντικά δεδομένα, δηλαδή δεν είχαμε στη διάθεσή μας άλλα δεδομένα πέρα από το barcode, μια βασική περιγραφή και αρχικά κάποιες φωτογραφίες. Εμείς όμως χρειαζόμασταν παραπάνω πληροφορίες, για παράδειγμα θέλαμε να ξέρουμε εάν είναι vegan το προϊόν, τα συστατικά του κλπ για να μπορούμε να φτιάξουμε προσωποποιημένες προσφορές για τους καταναλωτές με τον αλγόριθμο της τεχνητής νοημοσύνης. Όταν είδαμε ότι υπάρχει αυτό το πρόβλημα ξεκινήσαμε να το φτιάξουμε για τον εαυτό μας και στην πορεία συζητώντας με άλλες εταιρείες και άλλους retails διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα και έτσι αποφασίσαμε να το ανοίξουμε».

Ο τελευταίος μας καλεσμένος ήταν ο Αντώνης Μαρκόπουλος, CEO της PROSPERTY, της εταιρείας που έχει φέρει την ψηφιακή επανάσταση στον χώρο του real estate. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαρκόπουλος η «PROSPERTY προσπαθεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι συναλλαγές στον χώρο του real estate στη χώρα μας και διεθνώς. Ξεκινήσαμε πριν 3 χρόνια την προσπάθεια αυτή με μια πολύ μικρή αφορμή, το ποιος ήταν ο τρόπος με τον οποίο κάποιος αγοράζει ένα ακίνητο στη χώρα μας. Επομένως, αν σκεφτούμε το πως έρχεται και κουμπώνει η τεχνολογία και το real estate σήμερα το μόνο που έχει να πει κανείς είναι ότι υπάρχουν κάποιες μηχανές αναζήτησης, να ψάξεις να βρεις ένα ακίνητο. Σε πολλές περιπτώσεις αυτό το ακίνητο μπορεί να μην υπάρχει, τα δεδομένα εκεί να μην είναι αληθινά δεδομένα. Από κει και πέρα υπάρχει μια offline επικοινωνία με τον παραδοσιακό μεσίτη, με παραδοσιακές υποδείξεις, επισκέψεις σε ακίνητα και προφανώς όλη η άλλη διαδικασία μέχρι την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής γίνεται με πάρα πολύ γραφειοκρατικό και πολύ αγχωτικό τρόπο. Έτσι, με τη μικρή αφορμή του πως σήμερα κάποιος θέλει να επενδύσει σε ένα ακίνητο και πόσο γρήγορα θέλει να ολοκληρωθεί μια συναλλαγή, δημιουργήθηκε η ιδέα της PROSPERTY».

Συντονιστείτε λοιπόν στους δέκτες του ONE CHANNEL για ένα ακόμα μαγικό ταξίδι στον κόσμο του Ελληνικού Οικοσυστήματος Καινοτομίας και Τεχνολογίας και της Επιχειρηματικότητας το Σάββατο Ιουλίου στις 11:30.

 

 

«ΜΟΝΟΚΕΡΟΣ» κάθε Σάββατο στις 11:30 στο ONE CHANNEL
Και κάθε Δευτέρα σε επανάληψη στις 08:00
Η νέα σας τηλεοπτική συνήθεια!

 

Δείτε το πρώτο επεισόδιο του «ΜΟΝΟΚΕΡΟΥ» παρακάτω:

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις