Tripsta SA: Η ελληνική Startup που έγινε ηγέτης στις ταξιδιωτικές κρατήσεις online στην Ευρώπη!

0

Η ιστορία της Tripsta SA και του Φίλιππου Μπρίνκμαν ανήκουν σίγουρα μέσα στα λεγόμενα «Success Stories» της νέας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, ειδικά σε ότι έχει να κάνει με τις νέες τεχνολογίες, το Internet και τον τουρισμό.

Ίσως τα ονόματα της airtickets® και της travelplanet24 να σας είναι πιο οικεία από αυτό της Tripsta, αλλά όλα είναι κάτω από την ίδια στέγη, όπως και περίπου 300 εργαζόμενοι, 200 στα κεντρικά (και εντυπωσιακά) γραφεία στη καρδιά της Αθήνας και 100 στα γραφεία στο Βουκουρέστι.

Η Tripsta S.A. αυτή τη στιγμή είναι μέσα στα πέντε μεγαλύτερα online ταξιδιωτικά πρακτορεία της Ευρώπης, και το μεγαλύτερο της Ν.Α. Ευρώπης, το οποίο καλύπτει πάνω από 50 αγορές σε όλο τον κόσμο με πάνω από 1 εκατ. επιβάτες να είναι πιστοί πελάτες.
Μερικά ομολογουμένως εντυπωσιακά νούμερα είναι οι 40 χιλιάδες αναζητήσεις που γίνονται το λεπτό στη μηχανή αναζήτησης της Tripsta με τον μέσο όρο εισιτηρίων που εκδίδονται κάθε χρόνο να αγγίζουν τα 3 εκατ. για όλα τα ταξιδιωτικά μέσα.

Όλα ξεκίνησαν το 2005, σε ένα ταξίδι στην Ελλάδα του Φ. Μπρίνκμαν (φωτογραφία αριστερά) και του συνιδρυτή της Travelplanet24 τότε, Kristof Keim, οι οποίοι αποφάσισαν, σε μια εποχή που το Internet ακόμα έπαιζε με modem 56K, να χτίσουν μια τεχνολογική Startup η οποία έφερε κοντά τον παραδοσιακό κόσμο των ταξιδιωτικών κρατήσεων, και των ακτοπλοϊκών κρατήσεων αρχικά, με τις ευκολίες και την αμεσότητα σύγκρισης και της πρόσβασης σε αυτά, online.

Η εταιρεία και η ομάδα αναπτυσσόταν με αργά αλλά σταθερά βήματα, με τους ιδρυτές να δίνουν μεγάλη έμφαση στις δυνατές τεχνολογικές υποδομές και την ιδανική επιλογή της ομάδας.
Σήμερα, πίσω από το πεδίο των αναζητήσεων των sites γεννιέται αυτόματα μια λίστα με τις καλύτερες ταξιδιωτικές επιλογές, για να καλυφθούν οι ανάγκες του χρήστη, με την μηχανή να συλλέγει καθημερινά πάνω από 100GB δεδομένων μόνο για αεροπορικά ταξίδια από εκατοντάδες πηγές!

Ακόμα και μέσα στη κρίση, από το 2011 στο 2012 η ανάπτυξη της Tripsta ήταν της τάξης του 300% και από το 2012 στο 2013 της τάξης του 100%, με την Ελλάδα να καταλαμβάνει μόνο το 8% του ετήσιου τζίρου! Με την διεθνή στροφή και ανάπτυξη να είναι μονόδρομος και ίσως η καλύτερη επιλογή του CEO της.

Σε μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά το 2015 πάρθηκε η στρατηγική απόφαση συγχώνευσης με την airtickets® και με τη βοήθεια της χρηματοδότησης από τα Elikonos Jeremie και Odyssey Venture Partners funds που είχε προηγηθεί, αλλά και με τα ίδια μέσα, μια και τα έσοδα της εταιρείας έσπαγαν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.

Για το 2018 στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργηθεί μια πλατφόρμα με βελτιωμένο περιεχόμενο και ακόμα πιο ανταγωνιστικές τιμές, ενώ θα εστιάσει σε αγορές της Ασίας, όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Σαουδική Αραβία.

Όπως προαναφέραμε τα brands της Tripsta S.A. περιλαμβάνουν την travelplanet24, η οποία απευθύνεται στην ελληνική αγορά και προσφέρει κρατήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων αλλά και αεροπορικά εισιτήρια, την airtickets®, η οποία προσφέρει πολλές ταξιδιωτικές επιλογές και κρατήσεις με έμφαση τα αεροπορικά εισιτήρια σε 17 χώρες, και την tripsta.com η οποία είναι το μεγάλο διεθνές όνομα με λειτουργία σε 46 χώρες και ειδικεύεται στα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια.

Τα «μυστικά» της επιτυχίας και οι «Tripstars»

Open space γραφεία, η μεγάλη κουζίνα με το μπιλιάρδο, το γυμναστήριο είναι μερικές παροχές που συναντάμε σε εταιρείες όπου η ομάδα έχει υψηλή προτεραιότητα, τόσο για την εκπαίδευση και την αποδοτικότητά της αλλά και απλά να «περνάει καλά», σε ένα ομολογουμένως απαιτητικό περιβάλλον μιας παγκόσμιας Scaleup, και αυτό φάνηκε κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψής μας στα γραφεία της εταιρείας όπου μιλήσαμε με το προσωπικό.

Στην Tripsta μας αρέσει να ταξιδεύουμε τον κόσμο!”, ανέφερε ο Σπύρος Νικολαΐδης, Passenger Service Agent/Corporate team.

«Μέσα από την Tripsta, μου δόθηκαν οι ευκαιρίες να ανακαλύψω και να ακολουθήσω την επαγγελματική πορεία που μου ταιριάζει. Χαίρομαι που βλέπω τους “tripstars” να αναπτύσσονται καθημερινά και να αξιοποιούν τα ταλέντα τους»,  δήλωσε η Βέρα Καραντώνη, Talent Acquisition & Development Specialist. 

«Οι γρήγοροι ρυθμοί της ταξιδιωτικής βιομηχανίας προσφέρουν εξαιρετικούς τρόπους για προσωπικές προκλήσεις και καθημερινά μαθαίνεις νέα πράγματα. Επιπλέον, η «κουλτούρα» της Tripsta, η οποία αγκαλιάζει την καινοτομία, το ομαδικό πνεύμα, το πάθος και τη προσωπική ανάπτυξη είναι ένα μεγάλο κίνητρο για να έρχεσαι κάθε μέρα στο γραφείο προκειμένου να εκπληρώσεις το στόχο της εταιρείας: να βοηθήσει τους ανθρώπους να βρουν τον καλύτερο τρόπο να ταξιδέψουν», είπε ο Πάντος Παπάζογλου, Product Owner Web & Mobile Applications.

«Στην Tripsta τίποτα δεν είναι στάσιμο. Πάντα θα υπάρχει μια πρόκληση και σε όποια κατεύθυνση και αν πηγαίνεις σίγουρα κάτι θα μάθεις. Και φυσικά οι «Tripstars» έχουν μια ιδιαίτερη τρέλα που σε κρατάει εδώ!”, ανέφερε η Κωνσταντίνα Δημητρίου, Commercial and Revenue Supervisor.

Επίσης τα «δημογραφικά» στοιχεία από το προσωπικό της Tripsta S.A. αποκαλύπτουν ότι είναι από τις εταιρείες «παραδείγματα» σε ότι αφορά τις γυναίκες με το ποσοστό των αντρών να είναι μόλις 43%! Η μέση ηλικία είναι 32 ετών με το προσωπικό να προέρχεται από 21 διαφορετικές χώρες.

Άλλη μια σημαντική παροχή προς τους εργαζόμενους είναι και η δυνατότητα απομακρυσμένης εργασίας – Working Nomads, από το σπίτι ή όπου αλλού μπορεί να βρίσκονται!

Αν ενδιαφέρεστε να μπείτε στην ομάδα της Tripsta S.A. αυτή τη στιγμή είναι ανοιχτές δεκάδες θέσεις εργασίας για Αθήνα και Βουκουρέστι τις οποίες θα βρείτε εδώ.

Αφήσαμε για το τέλος το  έτερο «μυστικό» όπλο της Tripsta S.A., το οποίο είναι επίσης μέσα στον πυρήνα των αξιών και των προσπαθειών της, πέρα από την μεγάλη επένδυση που γίνεται στο ανθρώπινο δυναμικό, και δεν είναι άλλο από την υποστήριξη των χιλιάδων πελατών απ΄όλο τον κόσμο που κλείνουν τα εισιτήρια τους καθημερινά!

Ένας ολόκληρος όροφος στα γραφεία της Αθήνας είναι αφιερωμένος στην εξυπηρέτηση πελατών, ένα μοναδικό χαρακτηριστικό στον χώρο των ταξιδιωτικών κρατήσεων online μια και αντίστοιχες υπηρεσίες απλά δουλεύουν σαν μεσάζοντες κρατήσεων χωρίς στην ουσία εξυπηρέτηση πελατών.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο Corporate website της Trispta S.A. ενώ μπορείτε να κατεβάσετε τα Apps για iOS & Android της travelplanet24 εδώ, της Tripsta εδώ και της airtickets® εδώ.

Share.

About Author

Γιώργος Κουρκουτάς

Τα τελευταία 20 χρόνια γράφει για Mobile Tech, PC Tech και Business Tech σε περιοδικά και online. Αν θα έπρεπε να ξεχωρίσει δυο έντυπα που έχει δουλέψει αυτά θα ήταν το Pixel και το RAM. Αν θα έπρεπε να διαλέξει υπολογιστή αυτοί θα ήταν η Amiga και το Raspberry Pi. Αν θα έπρεπε να διαλέξει την τεχνολογία που θα επιφέρει τo μεγαλύτερο "αναστάτωμα" αυτή θα είναι το Blockchain.

Comments are closed.