Uni.Fund: 350.000 ευρώ χρηματοδότηση στην Exit Bee

0

Το Uni.Fund ανακοίνωσε τη πρώτη επένδυση του 2019 στην Exit Bee, μια Startup που δραστηριοποιείται στον χώρο τou AdTech.

Η Exit Bee είναι ένα από τα «success stories» του Egg της Eurobank και επιδιώκει να εξελίξει και να βελτιώσει τις αποδόσεις του display advertising με τα Smart Exit Ads, δημιουργώντας ένα νέο κανάλι διαφήμισης για επιχειρήσεις ή διαφημιστικές εταιρείες που επιθυμούν να προβάλουν ένα διαφημιστικό μήνυμα και μια νέα πηγή εσόδων για πλατφόρμες ενημέρωσης. Χρησιμοποιώντας έξυπνους αλγόριθμους, η Exit Bee αναλύει τη συμπεριφορά των χρηστών κατά τη διάρκεια της παραμονής τους σ’ ένα site, προβλέπει την πρόθεση εξόδου τους από τη σελίδα και στοχεύει τους χρήστες με διαφημιστικές καμπάνιες κατά την έξοδό τους.

H απόδοση των καμπανιών της Exit Bee είναι εξαιρετικά υψηλότερη σε σχέση μ’ αυτή των παραδοσιακών on-line ad formats ( σύμφωνα με την εταιρείας έως και 30 φορές ψηλότερο click-through rate, διπλάσιο viewability, 0% τυχαία clicks, κλπ), γιατί η στόχευση στον χρήστη γίνεται όταν έχει ολοκληρώσει την επίσκεψή του στη σελίδα την οποία έχει επισκεφτεί, επομένως η προσοχή του δεν είναι επικεντρωμένη σε κάτι συγκεκριμένο. Παράλληλα, η διαφήμιση είναι σχετική και με τα ενδιαφέροντά του, όπως αυτά έχουν καταγραφεί και αξιολογηθεί με βάση την προηγούμενη συμπεριφορά του (κατά την παραμονή του στη σελίδα, σύμφωνα με την αντίδρασή του σε προηγούμενες καμπάνιες κλπ).
Tα Smart Exit Ads της Exit Bee χρησιμοποιούνται ήδη από μεγάλους Publishers και Advertisers σε Ελλάδα, Κύπρο, Κένυα, Βουλγαρία και Ν. Αφρική.

Η πρώτη φάση χρηματοδότησης από το Uni.Fund, ύψους 350.000 ευρώ, θα αξιοποιηθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη του προϊόντος, την ενίσχυση της ομάδας και την είσοδο στις αγορές της Αγγλίας, του Καναδά και των ΗΠΑ, που έχει ήδη δρομολογηθεί. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Exit bee είχε λάβει τη πρώτη της χρηματοδότηση ύψους 200.000 ευρώ από το FundBox Capital το 2016.

Σχετικά με τη συνεργασία με το Uni.Fund, ο Παύλος Λινός, CEO της ExitBee, αναφέρει: «Στο Uni.Fund βρήκαμε έναν Partner που κατανοεί σε βάθος το business μας και είναι εκεί για να μας βοηθά να παίρνουμε τις σωστές αποφάσεις και να κάνουμε τα σωστά βήματα μπροστά. Με δεδομένο ότι και οι δύο βρισκόμαστε στην αρχή του ταξιδιού μας, βλέπουμε μια εξαιρετική ευκαιρία για κοινή ανάπτυξη και επιτυχία».

Ο Partner του Uni.Fund, Στέλιος Ηλιάκης, προσθέτει: «Στα Smart Exit Ads της Exit Bee είδαμε το μέλλον στο display advertising. Εκεί που τα παραδοσιακά μέσα εμφανίζουν όλο και χαμηλότερη απόδοση, η απόδοση των καμπανιών της Exit Bee είναι εντυπωσιακή και γι’ αυτό η ανάπτυξη στις διεθνείς αγορές εμφανίζει σημαντική δυναμική. Η εξαιρετική ομάδα της Exit Bee σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία και το δίκτυο του Uni.Fund στη συγκεκριμένη αγορά, μπορούν να κάνουν την επιτυχία πραγματικότητα».

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.