Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Warply σχεδίασε την CRM & loyalty πλατφόρμα “Nestlenoiazomai” της Nestlé Hellas

Η Warply σχεδίασε και δημιούργησε την ψηφιακή πλατφόρμα επιβράβευσης και πιστότητας καταναλωτή “Nestlenoiazomai για λογαριασμό της Nestlé Hellas. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Warply ανέλαβε τη στρατηγική σχεδίαση του προγράμματος, την τεχνική υλοποίηση, την επιμέλεια όλου του περιεχομένου καθώς και την καθημερινή λειτουργία και υποστήριξή του.

Στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται το website ΝestleΝoiazomai.gr μαζί με τον καινοτόμο μηχανισμό που δημιουργήθηκε από τη Warply για συλλογή και εξαργύρωση πόντων με κουπόνια προσφοράς και επιβράβευσης, σε όλα τα φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα supermarket, και για εκτύπωση στα καταστήματα Vodafone. Επίσης, περιλαμβάνονται CRM ενέργειες με σειρά από newsletters και καμπάνιες ενίσχυσης engagement καταναλωτή, δημιουργία πρωτότυπου branded και nonbranded περιεχομένου για το site και νέες καινοτόμες υπηρεσίες που θα λανσαριστούν σύντομα, συμπληρώνοντας το πρόγραμμα.

Όλα τα properties του προγράμματος, συνδέονται με την marketing automation και CRM πλατφόρμα “Warply Engage 2.0” που προσφέρει εκτός των αλλων και couponing solutions, digital payments, CRM και omnichannel analytics σε πραγματικό χρόνο, αποστολή push και mail με στόχευση σε κοινά βάσει συμπεριφοράς και τοποθεσίας χρήστη, κα.

Tο πρόγραμμα “Nestlenoiazomai” ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο και έχει ήδη αναδειχθεί ως το πιο πρωτοποριακό και επιτυχημένο στην κατηγορία του, με χιλιάδες εγγεγραμμένα ενεργά μέλη, μέσα σε λίγες μόλις εβδομάδες.

Στο NestleNoiazomai.gr μπορεί να βρει κανείς μια ποικιλία θεμάτων γραμμένα από ειδικούς, που αφορούν στην ισορροπημένη διατροφή, στην υγεία, στην πρόληψη και στην ευεξία, αλλά και συνταγές από αγαπημένους σεφ καθώς και πολλούς διαγωνισμούς για τα μέλη.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις