Συνεργασία IBM Ελλάδος – ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» για παροχή προηγμένων υπολογιστικών υπηρεσιών

Σε μια σημαντική και ταυτόχρονα πρωτοποριακή συνεργασία προχωρά η IBM Ελλάδος με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών (ΕΚΕΦΕ) «Δημόκριτος», για την παροχή προηγμένων υπολογιστικών υπηρεσιών ανάλυσης κειμένου για την ελληνική γλώσσα.

Πιο συγκεκριμένα, το ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος», έχει αναπτύξει τεχνολογίες πληροφορικής για την ανάλυση κειμένων της ελληνικής γλώσσας αλλά και άλλων γλωσσών, οι οποίες αναπτύχθηκαν και αξιολογήθηκαν τα τελευταία 20 χρόνια.

Οι εν λόγω τεχνολογίες συνδυάζονται με τις γνωσιακές (cognitive) δυνατότητες της λύσης IBM Watson Analytics και την ειδική μεθοδολογία των υπηρεσιών Global Business Services της IBM στην εξερεύνηση δεδομένων και την αυτοματοποιημένη προγνωστική ανάλυσή τους.
Στόχος είναι ο προσδιορισμός του παλμού και η ανάλυση συναισθήματος του κοινού, ο εντοπισμός των τάσεων σε πολλαπλά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και στα εσωτερικά κανάλια επικοινωνίας του οργανισμού με τους πελάτες (
emails, call centers κ.ά ).

Οι τεχνολογίες του ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» σε συνδυασμό με την λύση IBM Watson Analytics και τις υπηρεσίες της ΙΒΜ μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν:

    • αυτόματη και στοχευμένη αναζήτηση για συλλογή δεδομένων από πολλές πηγές (π.χ. κοινωνικά δίκτυα, ηλεκτρονικό τύπο, ιστολόγια, κ.α.)

    • αυτόματη ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis) από τα συλλεγμένα δεδομένα, ακόμα και από εκείνα που είναι εκφρασμένα με ελληνο-λατινική γραφή (greeklish), για την απόκτηση βελτιωμένης εικόνας σχετικά με το τι συζητούν και πώς αντιδρούν οι χρήστες αναφορικά με προϊόντα και υπηρεσίες,

    • ομαδοποίηση και περίληψη σχολίων για καλύτερη εποπτεία και αποδοτική λήψη αποφάσεων,

    • αυτόματη ταξινόμηση κειμένων με στόχο τη δρομολόγηση και προτεραιοποίηση μηνυμάτων από κέντρα υποστήριξης χρηστών, εσωτερικής και εξωτερικής αλληλογραφίας, αιτημάτων πελατών, κλπ.

Όλα τα παραπάνω δίνουν την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αντιλαμβάνονται τις αναδυόμενες τάσεις της αγοράς αλλά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών με στόχο να δραστηριοποιούνται έγκαιρα προς τη σωστή κατεύθυνση, να αλλάζουν πορεία γρηγορότερα από τον ανταγωνισμό, να βελτιώνουν το επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη και να αναπτύσσουν πιο ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις