Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Social Impact Award Greece 2016: Ξεκίνησε η ψηφοφορία για την ανάδειξη των νικητών

Ξεκίνησε η διαδικασία της ψηφοφορίας για την ανάδειξη των τριών νικητών του Social Impact Award Greece 2016, η οποία θα διαρκέσει μέχρι τα μεσάνυχτα της 26ης Σεπτεμβρίου.

Τo Social Impact Award αποτελεί ένα από τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ιmpact Hub Athens και πραγματοποιείται σε 10 ευρωπαϊκές πόλεις. Αποσκοπεί στη διάδοση της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στους νέους, μέσα από δωρεάν εκπαιδευτικά εργαστήρια, συμβουλευτική υποστήριξη των ομάδων και το διαγωνισμό της κοινωνικής- νεανικής επιχειρηματικότητας.

Οι δυο νικητές θα επιλεχθούν από την Κριτική Επιτροπή ενώ ο τρίτος από την παγκόσμια διαδικτυακή ψηφοφορία.

Το κάθε βραβείο περιλαμβάνει  3.000 ευρώ ως seed funding,  τρίμηνη φιλοξενία στο χώρο του Impact Hub Athens όπου θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν και να εξελίξουν την ιδέα τους ώστε να μπορέσει να εφαρμοστεί, εξατομικευμένο mentoring και counselling, πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο του Impact Hub, το οποίο αποτελείται από 8.000 επιχειρηματίες από 92 διαφορετικές πόλεις του κόσμου και συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό συνέδριο του Social Impact Award τον Οκτώβριο, στο οποίο θα παρευρεθούν όλοι οι νικητές του SIA κάθε χώρας.

Οι δέκα ομάδες που θα διαγωνιστούν για μία θέση στην τριάδα

ClimateWatch: Η ομάδα στοχεύει στην παροχή μιας εφαρμογής για εξεύρεση και ανάλυση ανοιχτών περιβαλλοντικών δεδομένων για την κλιματική αλλαγή.

Cyclefi: Η ομάδα της Cyclefi αξιολογεί την δραστηριότητα ανακύκλωσης ενός χρήστης και τον ανταμείβει με ανάλογη δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω κινητής.

Dogs’ Voice: Αποστολή της Dogs’ Voice είναι να βοηθήσει στη διαχείριση των αδέσποτων ζώων στην Ελλάδα.

Economics in Everyday Life: H Economics in Everyday Life αποσκοπεί στο γεφύρωμα του χάσματος μεταξύ του μέσου πολίτη και της επιστήμη των Οικονομικών, προκειμένου ο πολίτης να αξιολογεί καλύτερα την πληροφορία που λαμβάνει.

Goodbuy-it: Ευελπιστεί να αποτελέσει την πρώτη ηλεκτρονική αγορά μέσω της οποίας οι ΜΚΟ και οι Κοινωνικές Επιχειρήσεις θα αυξάνουν το κεφάλαιό τους, πωλώντας μέρος του υλικού τους.

Feelform: Η ομάδα επιστρατεύει τη δύναμη της τρισδιάστατης τεχνολογίας για την παροχή υπηρεσιών για τυφλά άτομα, όπως χάρτες της πόλης, οδηγούς για μουσεία κλπ.

MnTMeGration: Αποτελεί μια πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης προκειμένου να βοηθήσει μετανάστες που αναζητούν άσυλο στην Ελλάδα να ενσωματωθούν στην κοινωνία της χώρας.

GIVMED: Η GIVMED αποτελεί μια ομάδα που έχει ως στόχο την δωρεά φαρμάκων που κάποιος δεν χρειάζεται.

Λog (Log): Πρόκειται για μια πλατφόρμα που θέλει να βοηθήσει τα άτομα με δυσλεξία παρέχοντάς τους μια πλατφόρμα με μεθόδους και δραστηριότητες.

The Visionaries: Η ομάδα θέλει να προωθήσει την μεταμόσχευση ματιών μέσω κοινωνικών δικτύων και εκδηλώσεων.

Μπορείτε να δείτε τις ομάδες και να ψηφίσετε εδώ.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις