Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Συνεργασία Intale – Viva για πληρωμές στα περίπτερα και μινι-μάρκετ

Τελικά ο χώρος της μικρής λιανικής παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον για όλους τους παίκτες που δραστηριοποιούνται εκεί. Μετά την συνεργασία της Τράπεζας Πειραιώς με τους περιπτερούχους και η Intale προσφέρει πληρωμές λογαριασμών μέσω της Viva στους πελάτες της.

Μέσα από τη συγκεκριμένη συμφωνία, τα 650 περίπτερα και μίνι μάρκετ που είναι πελάτες της Intale μπορούν πλέον να παρέχουν στους καταναλωτές, μέσα από το Intale Point, δημοφιλείς υπηρεσίες όπως η πληρωμή λογαριασμών ενέργειας, τηλεπικοινωνιών, ύδρευσης, καθώς και την εξόφληση των βεβαιωμένων οφειλών της εφορίας, τελών και ασφαλειών. Συνολικά περισσότεροι από 300 λογαριασμοί και υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμοι προς πληρωμή μέσα από το Intale Point και τη Viva, οι περισσότεροι από κάθε άλλο φορέα πληρωμών.

Επιπλέον, μέσα από το Intale Point, o καταναλωτής θα μπορεί να εξοφλεί στο συμβεβλημένο περίπτερο ή μίνι μάρκετ τους κωδικούς Viva για ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια, καθώς και για θεάματα, συναυλίες, αθλητικά γεγονότα και σινεμά. Τέλος, θα είναι δυνατή και η έκδοση eMoney κωδικών της Viva με τους οποίους μπορεί να φορτίσει το Viva Wallet του και να κάνει τις online αγορές του παντού.

Ο Φάνης Κουτουβέλης, CEO της Intale δήλωσε, «oι πελάτες της Intale, τα περίπτερα και τα μινι μάρκετ, δουλεύουν 16-24 ώρες την ημέρα καθώς και Κυριακές. Μέσω της πολύ σημαντικής για εμάς συνεργασίας με τη Viva, η Intale είναι σε θέση να προσφέρει στους καταναλωτές-πελάτες τους τη δυνατότητα να τακτοποιούν τις υποχρεώσεις τους οποιαδήποτε μέρα και ώρα εκείνους βολεύει. Παράλληλα, ο επιχειρηματίας κερδίζει από τις συναλλαγές και την αύξηση των επισκέψεων στο κατάστημά του.»

Ο Πάνος Τσάκος, CMO της Viva, δήλωσε: «το Viva επεκτείνει δυναμικά το δίκτυο των αντιπροσώπων του μέσα από την συνεργασία με την Intale. Ο εμπλουτισμός του Intale Point με τις υπηρεσίες Viva, το καθιστά με διαφορά την ισχυρότερη πλατφόρμα διαχείρισης για μικρά σημεία λιανικής και επιπλέον προσφέρει σε 650+ συνεργάτες την δυνατότητα να επεκτείνουν την εμπειρία του 1-Stop-Shop σε ακόμη περισσότερες υπηρεσίες για τους πελάτες τους».

Η Intale παρέχει cloud λογισμικό διαχείρισης όλων των λειτουργιών ενός περιπτέρου ή μίνι μάρκετ, δηλαδή των πωλήσεων με barcode σκάνερ, τον έλεγχο του ταμείου και του προσωπικού, τη διαχείριση της αποθήκης, κτλ. Οι υπηρεσίες που προσφέρονται μέσα από το λογισμικό συνεχώς αυξάνονται και βελτιώνονται, ενώ ο αριθμός των πελατών στο τέλος του 2016 θα είναι υπερδιπλάσιος από το 2015 και ανάλογη αύξηση τουλάχιστον 100% σχεδιάζεται και για το 2017.

intale-POS

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις