Deloitte: πως θα είναι ο (τεχνολογικός) κόσμος μας το 2018

Καθώς το 2017 έρχεται στο τέλος του είναι μια κατάλληλη στιγμή να δούμε που θα στρέψουν την προσοχή τους μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις τους ερχόμενους μήνες. Οι καθιερωμένες προβλέψεις της Deloitte παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις κύριες τεχνολογικές τάσεις στον καταναλωτικό και επιχειρηματικό τομέα για το 2018. 

Παρόλο που ορισμένες από αυτές μπορεί να μην αποτελούν έκπληξη, οι τάσεις αυτές θα μπορούσαν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις εκάστοτε επιχειρηματικές στρατηγικές. Να σημειώσουμε ότι αν και οι παρακάτω προβλέψεις – τάσεις αφορούν τη Β. Αμερική ωστόσο έχουν υπόσταση και σε άλλες περιοχές. 

  1. Η μηχανική μάθηση θα εντατικοποιηθεί για τις επιχειρήσεις στο σύνολό τους. Οι μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που ερωτήθηκαν λένε ότι θα διπλασιάσουν τον αριθμό των υλοποιήσεων και των πιλοτικών έργων που χρησιμοποιούν τεχνολογία μηχανικής μάθησης το 2018 και στη συνέχεια θα διπλασιάσουν πάλι το 2020. Πέρα από την επένδυση σε επιστήμονες δεδομένων, οι επιχειρήσεις θα πρέπει επίσης να “καθαρίσουν” τα δεδομένα. Οι ακατάλληλες τροφοδοσίες δεδομένων δεν θα δώσουν τα σωστά αποτελέσματα.
    Οι επιχειρηματικές διαδικασίες πρέπει επίσης να ευθυγραμμιστούν με τους ρυθμούς της μηχανικής μάθησης. Η μηχανική μάθηση λειτουργεί ταχύτερα στην ανίχνευση μοτίβων από τις παραδοσιακές διαδικασίες οπότε δεν έχουν νόημα οι συναντήσεις επί συναντήσεων για κάτι που ήδη έχει αποκαλυφθεί μέσα σε λίγα λεπτά.

  2. Άνθηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας. Πάνω από 1 δισ. χρήστες Smartphone θα χρησιμοποιήσουν εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, τουλάχιστον μια φορά μέσα στο 2018, με 300 εκατ. χρήστες μηνιαίως και δεκάδες εκατομμύρια σε εβδομαδιαία βάση.

  3. Όσο αυξάνονται οι διαφημίσεις, τόσο θα μεγαλώσει η τεχνολογία που τις μπλοκάρει. Τα τρία τέταρτα των ενηλίκων στην Βόρεια Αμερική χρησιμοποιούν ήδη τουλάχιστον μια εφαρμογή αποκλεισμού διαφημίσεων, αν και μόνο το 10% χρησιμοποιούν πάνω από μια εφαρμογή. Οι Millennials έχουν πάνω από 70% πιθανότητα να χρησιμοποιούν τέσσερις και πάνω εφαρμογές, ενώ οι καταναλωτές που αποτελούν το ”φιλέτο” των διαφημίσεων, νέοι, μορφωμένοι, με ψηλά εισοδήματα και σταθερή εργασία, είναι πολύ πιθανό να είναι υπερβολικά ευαίσθητοι στο θέμα των διαφημίσεων και χρησιμοποιούν πολλές εφαρμογές για να τις μπλοκάρουν.

  4. Τα ζωντανά γεγονότα και προγράμματα θα συνεχίσουν να κυριαρχούν. Οι τηλεθεατές στις ΗΠΑ παρακολουθούν περίπου 1,1 δισ. ώρες ζωντανά προγράμματα καθημερινά, σε μια βιομηχανία που αναμένεται να δημιουργήσει πάνω από 545 δισ. δολάρια σε άμεσα έσοδα για το 2018, με τις διαφημίσεις και τις συνδρομές  να αντιπροσωπεύουν περίπου 358 δισ. δολάρια από αυτό το ποσό. Η ζωντανή ροή θα φτάσει τα 7,4 δισ δολάρια το 2018 και η Κίνα θα παραμείνει η μεγαλύτερη αγορά για Live Streaming με 4,4 δισ. δολάρια το 2018, παρουσιάζοντας αύξηση 86% από το 2016.

  5. Τα έσοδα από e-sports θα περάσουν τα 1 δισ δολάρια για πρώτη φορά το 2018, ενώ αναλογικά το 2015 ήταν στα 325 εκατ. δολάρια. Οι ώρες που παρακολουθούν οι χρήστες έφτασαν στις περίπου 6 δισ. παγκοσμίως το 2016, πέντε φορές παραπάνω από το 2010, με ετήσια αύξηση 19% και εξακολουθεί να ισοδυναμεί με μόνο 5,33 ημέρες της ζωντανής παρακολούθησης τηλεόρασης στις ΗΠΑ. Η Κίνα αντιπροσωπεύει το ήμισυ του συνόλου των ωρών προβολής και δημιούργησε 11,1 δισ. streams το 2016, σημαντικά πάνω από το 2,7 δις για τη Βόρεια Αμερική.
  6. Οι καταναλωτές θα  ξοδέψουν περισσότερα για ψηφιακές υπηρεσίες. Μέχρι το τέλος του 2018, το 50% των ενηλίκων στις αναπτυγμένες χώρες θα έχουν τουλάχιστον δύο απευθείας online συνδρομές σε μέσα ενημέρωσης, και μέχρι το τέλος του 2020, ο μέσος όρος θα έχει διπλασιαστεί σε τέσσερις. Το 2020, θα υπάρχουν 680 εκατομμύρια ψηφιακές συνδρομές.

  7. Η αγορά κινητής τηλεφωνίας είναι κορεσμένη, με περισσότερο από το 90% των ενηλίκων στις αναπτυγμένες χώρες να έχουν ένα τηλέφωνο. Το ένα πέμπτο των σπιτιών της Β. Αμερικής θα έχει πρόσβαση στα δεδομένα τους στο Διαδίκτυο μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας. Την ίδια στιγμή, η Deloitte προβλέπει το 45% των ενηλίκων χρηστών smartphone παγκόσμια και το 65% των Millennials θα ανησυχούν ότι χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους πάρα πολύ για ορισμένες δραστηριότητες και μπορεί να προσπαθήσει να περιορίσει τη χρήση τους το 2018.
  8. Μέχρι το 2023 περισσότερα από 1.8 δισ. κινητά τηλέφωνα θα πωλούνται σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο, ή 5 εκατομμύρια την ημέρα! Αυτό σημαίνει ότι στοιβαχτούν όλα τα τηλέφωνα που πωλούνται σε ένα έτος, θα καλύψει την μισή απόσταση μέχρι το φεγγάρι. Και αυτοί οι χρήστες θα αλληλεπιδρούν με το Smartphone τους 65 φορές την ημέρα το 2023, 20% πιο πολύ από το 2018.

  9. Οι Νέοι θα συνεχίσουν να βλέπουν όλο και λιγότερο τηλεόραση με τη μείωση να φτάνει το 4% έως 11% ανά έτος στις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Βρετανία το 2018 και το 2019. Το ποσοστό μείωσης είναι σταθερό εδώ και επτά χρόνια και έχει φτάσει το 40% των τηλεθεατών πριν από επτά χρόνια. Τα μέσα που αποσπούν την προσοχή τους νέους μακριά από την παραδοσιακή τηλεόραση, όπως τα smartphones, τα social media, και τα πειρατικά βίντεο,φτάνουν σιγά σιγά σε σημείο κορεσμού.
  10.  Η συνδεσιμότητα στο αεροπλάνο θα “απογειωθεί” . Το 2018 το ένα τρίτο του συνόλου των επιβατών που βρίσκεται σε αεροπλάνα θα έχει δυνατότητα σύνδεσης στο Internet κατά την πτήση (IFC). Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση 20% από το 2017.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις