Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Αύξηση εσόδων για την Alphabet λόγω Mobile Ads και… Uber

Η Alphabet (η μητρική εταιρεία της Google) ανακοίνωσε χθες τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του έτους, τα οποία ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών τόσο για το σύνολο των εσόδων όσο και για τα κέρδη. Τα ίδια όμως αποτελέσματα έδειξαν πως το κόστος υποστήριξης της σημαντικής διαφημιστικής της δραστηριότητας έχει επίσης αυξηθεί αρκετά.

Η συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων της Alphabet προέρχεται από τη διαφήμιση στο Google – ένα τεράστιο ποσό που αγγίζει 27 δισεκατομμύρια δολάρια το τελευταίο τρίμηνο. Ωστόσο, παρόλο που όλο και περισσότεροι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις της Google, οι τιμές που χρεώνουν για αυτές μειώθηκαν το 2018, καθώς περισσότερες από αυτές τις αλληλεπιδράσεις πραγματοποιούνται σε κινητές συσκευές και όχι σε επιτραπέζιους υπολογιστές (όπου οι διαφημίσεις κοστίζουν περισσότερο).

Επιπλέον, η Alphabet τριπλασίασε τις δαπάνες για ακίνητα (κέντρα δεδομένων cloud) και εξοπλισμό σε σχέση με το 2017 σε 7,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Συνολικά, στην πραγματικότητα, το κόστος και τα έξοδα που προέκυψαν από τα στοιχεία της εταιρείας αυξήθηκαν ταχύτερα από τα έσοδά της το τρίμηνο.

Οι επενδυτές παρακολουθούσαν προσεκτικά για οποιεσδήποτε αλλαγές στο πόσο μέρος των εσόδων από διαφημίσεις της Alphabet μοιράζεται με τρίτους.
Αν κάνετε κλικ σε μια διαφήμιση στο Google ενώ χρησιμοποιείτε το πρόγραμμα περιήγησης Safari της Apple , για παράδειγμα, η Alphabet καταβάλλει στην Apple ένα μέρος των εσόδων.
Χάρη στην αυξανόμενη επικράτηση των διαφημίσεων για κινητά, η Alphabet κατέληξε να καλύπτει ένα μεγαλύτερο κομμάτι των συνολικών εσόδων των διαφημίσεών σε σχέση με αυτό το κόστος συγκριτικά με πέρυσι και αναμένει γενικά να κερδίσει ακόμα λιγότερο ανά διαφήμιση, καθώς η διαφήμιση μετατοπίζεται ολοένα και περισσότερο στις φορητές συσκευές συνολικά καθώς οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν συχνότερα με αυτές τις διαφημίσεις.

Τέλος, τα έσοδα από το YouTube παρουσιάστηκαν αυξημένα, όπως και η αξία από επενδύσεις σε “νέες τεχνολογίες”, π.χ. Nest και UBER.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις