Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Τα Public δημιουργούν μεγάλο Marketplace!

Σε μια μη αναμενόμενη ανακοίνωση προχώρησαν χθες τα καταστήματα Public με τη δημιουργία ενός Marketplace εντός του δικτυακού τόπου της εταιρείας με επιλεγμένες επιχειρήσεις, σε κατά βάση μη ανταγωνιστικά αντικείμενα.

Η δημιουργία Marketplaces είναι το σήμα κατατεθέν της Amazon αλλά και της Rakuten και φυσικά του eBay ενώ και άλλοι παίκτες από παρεμφερή αντικείμενα, όπως η Skroutz, μπαίνουν στο χώρο.

Η Public έχει 53 φυσικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, 1.700 εργαζόμενους και πάνω από 1,1 εκατ. προϊόντα τεχνολογίας κυρίως αλλά και βιβλία. Τα φυσικά καταστήματα τα επισκέπτονται 25 εκατ. πελάτες το έτος ενώ το ηλεκτρονικό κατάστημα δέχεται 41 εκατ. επισκέψεις το έτος διεκπεραιώνοντας 1,2 εκατ. παραγγελίες! Συνολικά το 20% του τζίρου του Public γίνεται μέσω Internet.

Οι 41 εκατ. επισκέπτες προφανώς είναι ένα μεγάλο νούμερο και αυτό θέλησε να εκμεταλλευτεί το Public ανοίγοντας τη πλατφόρμα του ηλεκτρονικού εμπορίου και σε άλλες επιχειρήσεις με την υποστήριξη της Mirakl.

H Mirakl είναι μια γαλλική Startup, στην οποία μεταξύ άλλων έχει επενδύσει και ο Xavier Niel, η οποία ιδρύθηκε το 2012 και προσφέρει τη δημιουργία Marketplaces σε μεγάλους πελάτες, ενώ πρόσφατα η Public συνεργάστηκε με την Startup ηλεκτρονικού εμπορίου από την Λιθουανία, SearchNode.

Ήδη στο αριστερό μενού του Public.gr υπάρχουν οι νέες κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα τα Αθλητικά Είδη, τα οποία προσφέρονται από την Zakcret Sports, η οποία είναι μια από τις πρώτες 45 εταιρείες που έχουν μπει ήδη ή πρόκειται να μπουν μέχρι το τέλος Μαΐου στο Marketplace. Οι άλλες κατηγορίες προϊόντων περιλαμβάνουν: Βρεφικά Είδη, Είδη Σπιτιού και Smart Living, Προσωπικής Φροντίδας, Χόμπι και Ελεύθερου Χρόνου, Αυτοκινήτου και Μηχανής, Ταξιδιού και Εποχικά.

Οι πρώτες συνεργασίες αφορούν μεταξύ άλλων σε εταιρίες όπως οι: Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zeus, Δημητριάδης, ενώ η ομάδα συνεργατών συνεχώς διευρύνεται.

Η λογική μοιάζει πολύ με τα Shop-in-a-Shop με την αγορά και πληρωμή να γίνεται μέσω του Public.gr και η διεκπεραίωση της παραγγελίας και η αποστολή θα γίνεται από τον εκάστοτε συνεργάτη.
Για τις ενδιαφερόμενες εταιρείες φυσικά θα υπάρχει επιλογή με διάφορα ποιοτικά και προιοντικα κριτήρια, αλλά όπως ανέφερε ο Χρήστος Καλογεράκης, CEO των Public, (δεύτερος από δεξιά στη κεντρική φωτογραφία) δεν θα υπάρχουν αποκλειστικότητες ενώ θα υποστηριχτούν και Startups ηλεκτρονικού εμπορίου! Βέβαια περιμένουμε να δούμε στη πράξη αν θα εμφανιστούν καταστήματα με ανταγωνιστικά προϊόντα συνεργατών αλλά και του ίδιου του Public.

Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι νέοι συνεργάτες του Public θα πληρώνουν 39 ευρώ το μήνα πάγιο για τη συμμετοχή στο Marketplace ενώ θα υπάρχει και μια προμήθεια 10-12% επί των πωλήσεων.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις