Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Trust and Use: Η “γέφυρα” καταναλωτικής εμπιστοσύνης που συνδέει τον φυσικό με τον ψηφιακό κόσμο!

Ίσως να γνωρίζατε το Trust and Use από τα εκπτωτικά κουπόνια στα ράφια των σουπερμάρκετ Γαλαξίας.

Πλέον θα το γνωρίσουμε σαν ένα νέο ψηφιακό κέντρο ανακάλυψης προϊόντων, που προτείνουν φίλοι και γνωστοί μεταξύ άλλων, ενώ και οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, και όχι μόνο, θα βρουν τον πολυπόθητο δρόμο προς πολλά ψηφιακά μέσα αύξησης πωλήσεων.

Όπως μας ανέφερε η Βάλια Παπαδημητρίου, (αριστερά στη κεντρική φωτογραφία), CEO και συνιδρύτρια της Trust and Use, τα κουπόνια ήταν το πρώτο δοκιμαστικό βήμα ενός σημαντικού κομματιού του κοινωνικού δικτύου προώθησης και διασύνδεσης πωλήσεων Trust and Use για το οποίο η ομάδα της Startup έχει μεγαλεπίβολα σχέδια για κάλυψη του 20-30% Ελλήνων καταναλωτών μέσα στο 2018, επέκταση σε Ευρώπη μέσα στο 2019 και στις ΗΠΑ το 2020!

Πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Trust and Use είναι μια οικογενειακή υπόθεση μια και οι υπόλοιποι δύο συνιδρυτές είναι η Άσπα Παπαδημητρίου (δεξιά στη κεντρική φωτογραφία) και ο Γιώργος Παπαδημητρίου και στην ουσία είναι ένα spinoff της διαφημιστικής 7indigo, η οποία ήταν πίσω από την μεγάλη καμπάνια “Bring them Back” για τα γλυπτά του Παρθενώνα.

Το κοινωνικό δίκτυο του Trust and Use θα χαρτογραφήσει την αγορά για λογαριασμό του καταναλωτή και θα του παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να πλοηγηθεί εύκολα, online & offline, φιλτράροντας την πληροφορία και βρίσκοντας στοχευμένα αυτό που ζητά μέσω της ορθής κατηγοριοποίησης των υπηρεσιών και των προϊόντων.

Φυσικά οι χρήστες θα μπορούν να προσθέτουν καταστήματα τα οποία θα αξιολογούν είτε με ειδική σήμανση είτε γραπτώς. Αλλά και τα καταστήματα και οι μεγάλες επιχειρήσεις θα μπορούν (δωρεάν) να προσθέτουν τους καταλόγους τους με τα έσοδα να προέρχονται είτε από την στοχευμένη διαφήμιση είτε μέσω χρήσης άλλων ψηφιακών υπηρεσιών που μέχρι στιγμής δεν ήταν εφικτό να γίνει.
Με μια πρωτοποριακή κίνηση η Trust and Use θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της υπηρεσίας να μην βλέπουν διαφημίσεις πληρώνοντας μια μικρή συνδρομή.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση: “Το Trust and Use δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους επαγγελματίες να αξιοποιήσουν τα εργαλεία που έχουν να προσφέρουν τα νέα μέσα, ώστε να προωθήσουν τις επιχειρήσεις-προϊόντα-υπηρεσίες τους και να προβληθούν σε ένα ευρύ καταναλωτικό κοινό, δημιουργώντας ένα phygital (physical & digital) περιβάλλον αμιγώς καταναλωτικού χαρακτήρα ενώ παρέχει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να συνάπτουν συνέργειες με μη ανταγωνιστικά δίκτυα, μέσω συστήματος loyalty – κουπονιών που λειτουργεί στο εκάστοτε δίκτυο”.
Με αυτό τον τρόπο κερδίζουν όλοι μια και με την αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος μπορεί να ξεκλειδώσει άλλη προσφορά για διασκέδαση, επεκτείνοντας σημαντικά τα προγράμματα επιβράβευσης και προσφορών που τα δίκτυα τηλεπικοινωνιών για παράδειγμα.

Σε αυτό το σημείο η Trust and Use “πέτυχε διάνα” θα λέγαμε γιατί πέρα από τις μεγάλες επιχειρήσεις μπορεί να στοχεύσει τα “άγιο δισκοπότηρο”, την τεράστια παγκόσμια αγορά των μικρομεσαίων και μικρών επιχειρήσεων, οι οποίες έχουν περιορισμένη και προβληματική πρόσβαση σε ψηφιακά εργαλεία προώθησης πωλήσεων και επικοινωνίας, (κουπόνια, προγράμματα loyalty, στοχευμένες προσφορές), με τον ψηφιακό καταναλωτή στο επίκεντρο, ο οποίος χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο το Internet για αγορές και ανακάλυψη προσφορών αλλά παράλληλα επισκέπτεται τα φυσικά καταστήματα για να αγοράσει.

Όπως ίσως καταλάβατε πίσω από το κοινωνικό δίκτυο ανακάλυψης προϊόντων και προσφορών του νέου Trust and Use κρύβεται μια ειδική πλατφόρμα στην αιχμή της τεχνολογίας με την ονομασία Klotho, από την ομώνυμη Μούσα.

Η Klotho προσφέρει την διασύνδεση μέσω APIs με τα συστήματα των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων αλλά και όλη την “νοημοσύνη” για να “επιλέγει” προσφορές που ταιριάζουν στις ανάγκες κάθε χρήστη, να υλοποιεί τα πολύπλοκα και συνεργατικά συστήματα ανταμοιβών αλλά και για πολύτιμα analytics ενώ αναμένεται να λειτουργήσει και αυτόνομα σαν υπηρεσία SaaS.

Κλείνοντας το άρθρο, η Τrust and Use είναι μια υβριδική περίπτωση στον κόσμο των Startups: ενώ είναι μια αυτοχρηματοδοτούμενη επιχείρηση 16 ατόμων και προφανώς χρειάζεται τα κεφάλαια για την προσέλκυση χρηστών σε Ελλάδα και την επέκταση στην Ευρώπη, σε αυτή τη φάση ίσως δεν έχει τα χαρακτηριστικά μιας εταιρείας σε ανάπτυξη.

Σε κάθε περίπτωση ευχόμαστε να βρεθεί ο κατάλληλος τρόπος και να δούμε άλλη μια ελληνική τεχνολογική Startup στο RetailTech να φεύγει από τα σύνορά μας, κάτι που το έχει ανάγκη όλο το οικοσύστημα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις