Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Στη Loceye η νέα επένδυση της Velocity.Partners με 300.000 ευρώ!

Την δεύτερη του επένδυση ανακοίνωσε σήμερα το Velocity.Partners που “μπήκε” στην Startup εταιρεία, από την Θεσσαλονίκη, Loceye επενδύοντας 300.000 ευρώ προκειμένου να αναπτύξει περαιτέρω την καινοτόμα υπηρεσία Online Eye Tracking Έρευνας.

Σημειώνεται πως στην επένδυση αυτή συμμετέχει ως ιδιώτης επενδυτής και ο Δημήτρης Κουρτέσης, χωρίς να ανακοινωθεί το ποσό που επένδυσε, από την Θεσσαλονίκη και Startup Coach στην θερμοκοιτίδα του OK!Thess, τον οποίο είχαμε γνωρίσει από την Startup εταιρεία Goodvidio που πρόσφατα τερμάτισε την λειτουργία της.

Η Loceye, που έχει διακριθεί και βραβευθεί στους διαγωνισμούς καινοτομίας Startup Europe Awards (Creative), ACT Pappajohn Business Plan Αwards, Cosmote Hackathon και Ennovation, είναι μία πλατφόρμα που επιτρέπει σε media εταιρείες, online καταστήματα, επαγγελματίες του Marketing, και UX designers να κάνουν Online Eye Tracking Έρευνες ώστε να καταγράψουν με μοναδική ακρίβεια ποιο ακριβώς στοιχείο και σημείο της ιστοσελίδας εστιάζει το βλέμμα ενός επισκέπτη κατά την διάρκεια του Browsing.

Η Loceye, λύνει το πρόβλημα online χωρίς την ανάγκη εργαστηρίου ή ειδικού εξοπλισμού, και δίνει την δυνατότητα σε οποιονδήποτε να διεξάγει έρευνα σε χιλιάδες χρήστες με επιλεγμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά μέσα σε λίγες μόνο ώρες με χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη αναλυτική λεπτομέρεια από οποιαδήποτε άλλη λύση στην αγορά.

Με αυτό τον τρόπο οι χρήστες της Loceye έχουν την δυνατότητα να παίρνουν data driven αποφάσεις, αξιοποιώντας το ανεπτυγμένο reporting εργαλείο της υπηρεσίας, αφαιρώντας την μέχρι τώρα αβεβαιότητα των επιλογών τους καθώς οι μέχρι τώρα online λύσεις επικεντρώνονταν στο να καταγράφουν clicks ή/και την κίνηση του mouse προσπαθώντας να βγάλουν έμμεσα αποτελέσματα.

Η ομάδα της Loceye

H Loceye ιδρύθηκε to 2018 από 4 νέους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης όταν ο συνιδρυτής και CEO, Κωνσταντίνος Αλέξογλου, πραγματοποιούσε την πρακτική του στον χώρο του User Experience (UX) . Αντιλαμβανόμενος την χρησιμότητα των δεδομένων μιας Eye Tracking έρευνας που θέλησε να διεξάγει και ο ίδιος, και βλέποντας ότι δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο online με λογικό κόστος, δημιούργησε την ιδρυτική ομάδα ανάμεσα 3 συμφοιτητές του Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς του ΑΠΘ με εμπειρία στο Product Design και Software Engineering.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις