Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

H Deliveroo μπαίνει στο Online2Offline με το πρώτο φυσικό κατάστημα

Παρά την μεγάλη ανάπτυξη του ψηφιακού εμπορικού μοντέλου, το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου γίνεται στα φυσικά καταστήματα, κάτι που δεν αφήνει αδιάφορους τους μεγάλους παίκτες και tech Startups.

Έτσι μετά την Amazon που ετοιμάζεται να ανοίξει 3.000 φυσικά καταστήματα μέχρι το 2021, αλλά και την αντίστοιχη επένδυση της Alibaba εξαγοράζοντας πολυκαταστήματα στην Κίνα, και η Deliveroo, η διάσημη startup που κατάφερε να δημιουργήσει ένα τεράστιο δίκτυο από “εικονικές κουζίνες” διανέμοντας φαγητό σε χιλιάδες καταναλωτές, αποφάσισε να επεκταθεί και στα φυσικά καταστήματα.
Τον ίδιο δρόμο αναμένεται να ακολουθήσει και η Γερμανική Delivery Hero, η οποία έχει την πλειοψηφία της αγοράς Delivery στην Ελλάδα προεξέχοντος του E-Food.

Το πρώτο κατάστημα της Startup των 2 δισ. δολαρίων άνοιξε στο Χονγκ Κονγκ σε μια προσπάθεια μετατόπισης του τοπίου λιανικής πώλησης, σε απευθείας σύνδεση εφαρμογή παράδοσης τροφίμων. Το Deliveroo Food Market θα χρησιμεύσει τόσο ως κουζίνα για την παράδοση διαδικτυακών παραγγελιών, όσο και ως βιτρίνα για τους καταναλωτές, από όπου θα μπορούν να επιλέξουν από 15 “πακέτα” φαγητού.

“Ανακαλύπτουμε ότι υπάρχει η ευκαιρία να φέρουμε το online μοντέλο μας στους πελάτες μας”, δήλωσε στο CNBC ο Brian Lo, Γενικός Διευθυντής της Deliveroo. “Το Χονγκ Κονγκ έχει πολύ υψηλές τιμές για ενοικίαση χώρων, επομένως η πίεση στους ιδιοκτήτες εστιατορίων είναι πολύ υψηλή και το μοντέλο της εταιρείας μας λειτουργεί πολύ καλά γι ‘αυτούς”. 

Το Deliveroo Food Market είναι μια επέκταση του προγράμματος “Editions“, που είναι κουζίνες που φιλοξενούν περισσότερα από 100 εστιατόρια παγκοσμίως για να προετοιμάσουν φαγητό σε ένα κοινό χώρο κουζίνας. Οι κουζίνες βρίσκονται σε “στρατηγικές” γειτονιές, επιτρέποντας στα εστιατόρια να λειτουργούν αυστηρά ως “εικονικές κουζίνες”, χωρίς την επιβάρυνση των λειτουργικών εξόδων που μετακυλούν στους καταναλωτές.
Η Deliveroo όχι μόνο ελπίζει ότι τα φυσικά καταστήματα της θα επιτρέψουν στις ομάδες εστιατορίων που διαχειρίζεται, να επεκτείνουν τα τμήματα παράδοσης με χαμηλότερο κόστος, αλλά θα μπορούσε επίσης να “διπλασιάσει” την χρήση τους ως κέντρα καινοτομίας. Στο Χονγκ Κονγκ φιλοξενούνται πέντε ομάδες εστιατορίων που προσφέρουν συλλογικά 15 πακέτα φαγητού.

Το εστιατόριο θα δοκιμάσει νέες ιδέες στην κουζίνα, τόσο σε απευθείας σύνδεση όσο και στο κατάστημα“Ανοίγοντας ένα φυσικό κατάστημα, θα πρέπει να εξετάσουμε πολλά πράγματα. Αυτή η πλατφόρμα παράδοσης μας επιτρέπει να προσεγγίσουμε περισσότερους πελάτες σε μια τοποθεσία στην οποία δεν έχουμε παρουσία”, πρόσθεσε ο Cheung.

Η Deliveroo αναπτύχθηκε κατά 116% παγκοσμίως το 2017 και σήμερα λειτουργεί σε 13 αγορές. Μετά το κατάστημα στο Χονγκ Κονγκ θα ανοίξει και δεύτερο στη Σιγκαπούρη το 2019

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις