Οι νέες τάσεις σε Influencer Marketing και Growth Hacking στο σεμινάριο του Aegean College και της Addo Digital

Αύριο, Τρίτη, θα διεξαχθεί, στους χώρους του Aegean College, σεμινάριο που θα αφορά τις νέες τάσεις στο Influencer Marketing και στο Growth Hacking.

Mε περισσότερες από 400 ώρες βίντεο περιεχομένου να ανεβαίνουν κάθε λεπτό στο Youtube και το 90% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να δηλώνει ότι επηρεάζεται από τους influencers για την αγορά που θα κάνει, ο τομέας του digital marketing έχει αλλάξει πλέον ριζικά. Δημιουργούνται νέες μορφές διαφήμισης οι οποίες έχουν στόχο να ψυχαγωγήσουν, να εκπαιδεύσουν και να δημιουργήσουν μια νέα εμπειρία στους online χρήστες.

“Οι νέοι πλέον κοιτάνε το κινητό τους περισσότερες από 45 φορές την ημέρα. Είναι  εξοικειωμένοι με νέες τακτικές visual marketing όπου το οπτικό ερέθισμα αναπτύσσεται από τη δημιουργία video και φωτογραφιών μέσα από τα social media. Στόχος μας είναι να ενημερώσουμε και να προετοιμάσουμε τους marketers του μέλλοντος για τις νέες αυτές τάσεις”, δήλωσε η Μαρία Σκούντα, CEO της Αddo Digital.

Μια άλλη μεγάλη τάση είναι το Growth Hacking, μια νέα προσέγγιση στον τρόπο με τον οποίο αξιολογούμε δεδομένα για την ίδια μας την εταιρεία και τους ανταγωνιστές, αναλύουμε την αποδοτικότητα της διαφήμισης και δημιουργούμε μηχανισμούς με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και την ενίσχυση της πιστότητας των πελατών μας.

“Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η Addo Digital στέκεται αρωγός στην προσπάθεια μας να ενημερώσουμε το κοινό για τις νέες αυτές τάσεις μέσα από πρακτικά παραδείγματα της αγοράς”, δήλωσε o Μιχάλης Ζερβός, Yπεύθυνος Προγράμματος MBA του Aegean College.

Σημειώνεται, τέλος, το Aegean College, βρίσκεται στην Αθήνα και συγκεκριμένα στην οδό Πανεπιστημίου 17.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις