Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Mastercard: Ποιες νέες τεχνολογίες ψηφιακών πληρωμών “κερδίζουν” τους καταναλωτές

H Mastercard πραγματοποίησε μια έρευνα για τις ψηφιακές πληρωμές στην σημερινή καθημερινότητα και ειδικά στις συζητήσεις που γίνονται στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης με αρκετά ενδιαφέροντα αποτελέσματα.

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι πληρωμές μέσω κινητών συσκευών αντιπροσώπευσαν ποσοστό άνω του 27% του συνόλου των συνομιλιών για το σχετικό θέμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τις συνολικές αναφορές να σημειώνουν αύξηση κατά 20% σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Την ίδια ώρα, οι αναφορές για το mobile wallet υπερδιπλασιάστηκαν συγκριτικά με τα στοιχεία της έρευνας του 2017.

Στην έκτη έκδοσή της, η μελέτη της Mastercard -που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την PRIME Research- ανέλυσε περισσότερες από 3,3 εκατ. συνομιλίες, οι οποίες σημειώθηκαν κατά το προηγούμενο έτος σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Twitter, το Facebook και το Instagram.

“Οι on-demand υπηρεσίες δεν αποτελούν απλά μια προσδοκία για τον πάροχο καλωδιακής σύνδεσης ή περιεχομένου. Είναι μια πραγματικότητα για το πώς οι άνθρωποι δηλώνουν ότι επιθυμούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους και να πληρώνουν καθημερινά. Στη φετινή μελέτη διαπιστώνουμε πόσο πολύ γίνονται αποδεκτοί οι άμεσοι, εύχρηστοι και ασφαλείς τρόποι πληρωμής σε όλες τις αγορές. Επίσης, αναδεικνύεται το συνεχές ενδιαφέρον και η ζήτηση για τα επόμενα χρόνια”, δήλωσε η Rose Beaumont, Head of Communications, Mastercard Europe.

Το ενδιαφέρον για νέες τεχνολογίες

Όπως προκύπτει από τη μελέτη, οι άνθρωποι αναζητούν συνεχώς νέες τεχνολογίες, οι οποίες να έχουν αντίκτυπο στη ζωή τους. Μόνο κατά το προηγούμενο έτος οι σχετικές αναφορές σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκαν κατά 30% συγκριτικά με την προηγούμενη μελέτη.

Σήμερα, σχεδόν το 20% όλων των συνομιλιών για τις πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου επικεντρώνεται στις ανέπαφες πληρωμές και το mobile wallet. Πέραν αυτών των βασικών σημείων, οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη και οι πληρωμές μέσω QR και wearable συσκευών θα επηρεάσουν τη ζωή τους.

Συνολικά, σύμφωνα με τη μελέτη, οι άνθρωποι υιοθετούν μία ολοένα και πιο θετική στάση απέναντι σε αυτές τις νέες τεχνολογίες. Σχεδόν όλες (95%) οι συνομιλίες για το mobile wallet ήταν θετικές, με το 30% των αναρτήσεων να αναγνωρίζουν την ταχύτητα, την αποδοτικότητα και την ευκολία στη χρήση των σημερινών προϊόντων.

Έτοιμοι για ασφαλή δράση

Μεταξύ των συνομιλιών που αναλύθηκαν διαπιστώθηκε, επίσης, πως οι καταναλωτές συνέχισαν να εστιάζουν στην ασφάλεια των χρημάτων και των δεδομένων τους, αντιμετωπίζοντάς την ως θεμελιώδη προϋπόθεση. Στις αναρτήσεις τους, δε, αναγνωρίζουν την αξία των νέων τεχνολογιών για την επίτευξη αυτής της προϋπόθεσης στις πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου.

Οι τελευταίες τεχνολογίες στον τομέα της ασφάλειας:

• Η χρήση βιομετρικών χαρακτηριστικών απασχόλησε 111 εκατ. ανθρώπους κυρίως λόγω του ενδιαφέροντος για “φωνητικές πληρωμές” (voice payments) και σαρωτές δακτυλικών αποτυπωμάτων.

• Το Tokenization, δηλαδή η διαδικασία αντικατάστασης ευαίσθητων δεδομένων με μοναδικούς εναλλακτικούς αριθμούς ή tokens που περιέχουν όλες τις βασικές πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα αυτά χωρίς όμως να διακυβεύεται η ασφάλειά τους -και ο καίριος ρόλος του στην προστασία πληρωμών κάθε είδους- παρουσιάστηκε σε συνομιλίες που δυνητικά διεξήχθησαν σε ακροατήριο 11 εκατ.

Παρότι οι έκτακτες ειδήσεις σχετικά με τις παραβιάσεις δεδομένων αποτέλεσαν το βασικό θέμα συζήτησης για το 1/5 των σχετικών συνομιλιών, ένα άλλο 13% αναφέρθηκε στις δυνατότητες των τεχνολογιών ψηφιακής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένου του blockchain, του tokenization και της χρήσης βιομετρικών χαρακτηριστικών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις