Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Ignite Ideas: Οι ομάδες που πέρασαν στην 3η φάση

Ολοκληρώθηκαν η 1η και η 2η φάση του προγράμματος επιτάχυνσης Ignite Ideas που διοργανώνει για πρώτη φορά η Nestle, με την υποστήριξη του Κέντρου Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η 1η φάση του προγράμματος Ignite Ideas έτρεξε από το Σεπτέμβριο έως τον Οκτώβριο προσελκύοντας μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων, με 108 συμμετέχοντες και 36 διαφορετικές προτάσεις για καινοτόμα συστατικά τροφίμων, καινοτόμες μεθόδους επεξεργασίας και συσκευασίας και καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες για τον καταναλωτή και τον πελάτη.

Δεκαεννιά ομάδες προκρίθηκαν στη 2η φάση του προγράμματος. Καθ’ όλη τη διάρκεια της δίμηνης διαδικασίας (Νοέμβριος – Δεκέμβριος), οργανώθηκαν ειδικά workshops για την ενίσχυσή τους, ενώ παράλληλα στις ομάδες παρασχέθηκε ουσιαστική οργανωτική και τεχνική βοήθεια για την υλοποίηση των προτάσεών τους από περισσότερα από 30 στελέχη της Nestle.

Την Τετάρτη 23 Ιανουαρίου, οι ομάδες παρουσίασαν την επιχειρηματική ιδέα τους στην επιτροπή αξιολόγησης, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Nestle. Ο ανταγωνισμός των ομάδων ήταν μεγάλος, καθώς η πληθώρα των ποιοτικών καινοτόμων προτάσεων έκανε ιδιαίτερα δύσκολο το έργο της επιτροπής αξιολόγησης.

Η 2η φάση ολοκληρώθηκε με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των ομάδων που προκρίνονται στην 3η και τελευταία φάση του προγράμματος, κατά την οποία καλούνται να πραγματοποιήσουν πιλοτικό σε πραγματικό περιβάλλον και αυτές είναι:

bespot. Με τη bespot, οι καταναλωτές ανακαλύπτουν και κερδίζουν δώρα, απλά ανοίγοντας την εφαρμογή, στα σημεία που ήδη επισκέπτονται. Η εταιρεία αναπτύσσει τεχνολογικές λύσεις έρευνας αγοράς και ενίσχυσης της επισκεψιμότητας επιχειρήσεων στο λιανικό εμπόριο.

BIO2CHP. Η BIO2CHP είναι spin-off του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, έχει ως στόχο την ανάπτυξη και εμπορική αξιοποίηση τεχνολογίας, η οποία αντιμετωπίζει τους μέχρι σήμερα τεχνικούς περιορισμούς και επιτρέπει τη χρήση στερεής υπολειμματικής βιομάζας προς παραγωγή «καθαρής» ενέργειας, τοπικά και σε μικρή κλίμακα.

Coffeco. Η νεοφυής εταιρεία Coffeco, αξιοποιεί τα υπολείμματα καφέ για την δημιουργία φαινολικών ουσιών οι οποίες περιέχουν ευεργετικές ιδιότητες που βοηθούν την υγεία του ανθρώπου.

FOODAKAI. Το FOODAKAI είναι ένα ευφυές online σύστημα το οποίο βοηθάει τις εταιρείες τροφίμων να κάνουν εκτίμηση της επικινδυνότητας για τα προϊόντα που παράγουν έχοντας πρόσβαση στην παγκόσμια πληροφορία για ασφάλεια τροφίμων.

InSyBio. Η InSyBio εξατομικεύει την επιλογή του καφέ βάσει των χαρακτηριστικών και του γονιδιακού προφίλ των καταναλωτών με χρήση της καινοτόμους τεχνολογίας της για εξαγωγή βιοδεικτών.

ShopMind. Η ShopMind εξειδικεύεται στα retail analytics, στόχος της είναι η κατανόηση των αγοραστών που επισκέπτονται τα λιανεμπορικά καταστήματα. Έχει αναπτύξει μια συνεργατική Big Data πλατφόρμα για λιανέμπορους και προμηθευτές, όπου μπορούν να παρακολουθούν insights για τους πελάτες τους, να βλέπουν την απόδοσή τους (benchmarking) και να προσαρμόζουν την εμπορική τους στρατηγική.

Οι ομάδες που θα ανακοινωθούν στο τέλος της 3ης φάσης τον Απρίλιο 2019, θα υποστηριχθούν περαιτέρω για την υλοποίηση της επιχειρηματικής τους ιδέας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις