Η JPMorgan Chase & Co. συνεργάζεται με την “δική μας” Persado Inc με στόχο να βελτιώσει προωθητικές της ενέργειες, όπως τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε υποψήφιους δανειολήπτες, μέσω της ΑΙ.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία υπέγραψε πενταετή συμφωνία με την Persado προκειμένου να χρησιμοποιήσει ένα εργαλείο της το οποίο είναι σχεδιασμένο για να κάνει τα προωθητικά μηνύματα πιο αποτελεσματικά. Η συμφωνία ακολουθεί δοκιμές που περιλάμβαναν τη χρήση του Persado στις προωθητικές ενέργειες της JP Morgan Chase για πιστωτικές κάρτες και υποθήκες. Οι δύο εταιρείες δεν αποκάλυψαν τους όρους του deal.
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, η JP Morgan Chase θα ξεκινήσει εφαρμόζοντας το Persado σε ηλεκτρονικά μηνύματα άμεσης απόκρισης, διαδικτυακές διαφημίσεις και ίσως σε τίτλους mail, αλλά δεν σκοπεύει να το χρησιμοποιήσει σε άλλες ενέργειες προώθησης του εμπορικού της σήματος.
“Έκαναν μερικές αλλαγές που είχαν νόημα και είπα:” Γιατί ήμασταν τόσο χαζοί που δεν το σκεφτήκαμε;”, δήλωσε η Kristin Lemkau, επικεφαλής μάρκετινγκ στη JPMorgan Chase προσθέτοντας ότι “η AI ‘απομακρύνει’ την εποχή που ο CMO έπαιρνε υποκειμενικές και ‘παντοδύναμες’ αποφάσεις”. “Οι CMOs τώρα πρέπει να αποκτήσουν την ικανότητα να επιλέγουν ανάμεσα σε χιλιάδες πωλητές που ισχυρίζονται ότι προσφέρουν ισχυρές δυνατότητες AI”, κατέληξε η κ. Lemkau.