Αυξημένα έσοδα και κέρδη είχε στο β’ τρίμηνο ο Όμιλος ΟΤΕ, ο οποίος παρουσίασε αύξηση πελατών και +1,7% στο EBITDA.
Στα αποτελέσματα του Ομίλου OTE βοήθησε η αύξηση των συνολικών εσόδων από την Ελληνική αγορά κατά 1,2% η οποία προήρθε την αύξηση στα έσοδα κινητής τηλεφωνίας κατά 2% (κυρίως από καρτοκινητά και χρήση data), την αύξηση των εσόδων από την σταθερή τηλεφωνία κατά 2,8% (με έντονη συνεισφορά από υπηρεσίες τηλεόρασης και ευρυζωνικότητας) και της αύξησης ρεκόρ σε νέους πελάτες υπηρεσιών υψηλών ταχυτήτων.
Ταυτόχρονα ο όμιλος κατόρθωσε να ισχυροποιήσει τις ταμειακές του ροές κατά 52,3% και να επιτύχει τους στόχους του σχεδιασμού μείωσης του κόστους και αύξησης της αποτελεσματικότητας.
Αναλυτικά:
Το B’ τρίμηνο του 2019, η προσαρμοσμένη κερδοφορία EBITDA του Ομίλου, εξαιρουμένης της επίδρασης των ΔΠΧΑ 16, αυξήθηκε κατά 1,7% σε 321,9 εκατ. ευρώ, με το προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA να ανέρχεται σε 34,0%. Στην Ελλάδα, η προσαρμοσμένη κερδοφορία EBITDA, εξαιρουμένης της επίδρασης των ΔΠΧΑ 16, σημείωσε αύξηση 4,7%, σε 292,1 εκατ. ευρώ, με το προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA να ανέρχεται σε 40,6%.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη (εξαιρουμένων των έκτακτων εξόδων) του Ομίλου, μετά τα δικαιώματα μειοψηφίας, αυξήθηκαν κατά 54,1% και ανήλθαν σε 98,5 εκατ. ευρώ στο Β’ τρίμηνο του 2019, από 63,9 εκατ. ευρώ το Β’ τρίμηνο του 2018.
Οι προσαρμοσμένες επενδύσεις σε πάγια περιουσιακά στοιχεία το Β΄ τρίμηνο του 2019, ανήλθαν σε 178,1 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 6,5%, με τις επενδύσεις σε Ελλάδα και Ρουμανία να ανέρχονται σε 148,4 εκατ. ευρώ και 29,7 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.