Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Στα 2,5 δισ. δολάρια η αξία της Bird μετά από νέα χρηματοδότηση

Στα 2,5 δισ. δολάρια έφτασε η αξία της Bird, τη γνωστής πλέον startup με τα ηλεκτρικά πατίνια, μετά από ένα νέο γύρο χρηματοδότησης, ύψους 275 εκατ. δολαρίων που σήκωσε από τις CDPQ και Sequoia Capital.

Η νέα εκτίμηση της αξίας της εταιρείας δείχνει ότι οι επενδυτές “ρίχνουν” ακόμα χρήματα στα ηλεκτρικά πατίνια, αν και σίγουρα πιο “ψύχραιμα” αν αναλογιστεί κανείς ότι πέρυσι η Bird είχε σηκώσει 418 εκατ. δολάρια.

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι καταφέρνει να προσελκύσει επενδυτές λόγω της αλλαγής που έκανε όσον αφορά το επιχειρηματικό της μοντέλο και την έμφαση που έχει δώσει στα λεγόμενα “unit economics”. Η εταιρεία πλέον εστιάζει στο τι κέρδος της φέρνει κάθε πατίνι ξεχωριστά και ένας από τους βασικότερους παράγοντες που αυξάνουν το κέρδος της είναι η διάρκεια ζωής του κάθε οχήματος.

Όσο περισσότερες διαδρομές και χιλιόμετρα καταφέρει να κάνει κάθε πατίνι τόσο καλύτερα για την (κάθε) εταιρεία που πρέπει να “καλύψει” τα χρήματα που έχει δώσει για κάθε όχημα, πριν αρχίσει να βγάζει πραγματικό κέρδος. Ο CEO της Bird, Travis VanderZanden δήλωσε στο The Verge τον περασμένο Μάρτιο ότι το κάθε πατίνι πρέπει να “δουλεύει” για έξι μήνες προκειμένου η εταιρεία να μην “μπει μέσα”. Από τότε, με αυτό κατά νου, η εταιρεία κυκλοφόρησε δύο νέα μοντέλα με μέσο όρο ζωής τους 15 μήνες.

Αυτή η τακτική “έφερε”, σύμφωνα με την εταιρεία, τη νέα χρηματοδότηση, η οποία θα χρησιμοποιηθεί -προφανώς- για να έρθει πιο κοντά στην κερδοφορία αλλά και για να συνεχίσει την έρευνα και την ανάπτυξη των οχημάτων της που θεωρεί βασικό παράγοντα για την επιτυχία του επιχειρηματικού της μοντέλου.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις