Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Brandhackers: Ο πρώτος “μαραθώνιος” re-branding είναι γεγονός!

Την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου, είκοσι ένα από πιο τα δημιουργικά στελέχη της Αθήνας, με εμπειρία στο graphic design, το strategy και το copywriting, θα συνεργαστούν για να κάνουν re-branding σε επτά καινοτόμες νεοφυείς επιχειρήσεις από το Ελληνικό οικοσύστημα των startups.

Το Brandhackers είναι ένα “branding hackathon” που έχει στόχο να συνδέσει νεοφυείς επιχειρήσεις με ειδικούς του μάρκετινγκ. Πρόκειται για την πρώτη εκδήλωση του είδους της, στην οποία θα συμμετέχουν δημιουργικά μυαλά και καινοτόμες νεοφυείς επιχειρήσεις. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 18-20 Οκτωβρίου στο The Cube Athens.

Το Brandhackers θα επιλέξει επτά graphic designers, επτά copywriters και επτά strategists, για να δημιουργήσει επτά creative ομάδες, στις οποίες θα αναθέσει ένα από τα επτά startup που θα συμμετέχουν.

Οι συμμετέχοντες δεν θα γνωρίζουν την ομάδα τους, ούτε με ποιο startup θα δουλέψουν. Μέρος της μαγείας του Brandhackers είναι η μεθοδολογία του στη δημιουργία ομάδων, συνθέτοντας ταλέντο-προσωπικότητα-δεξιότητες, σε ένα εκρηκτικό μείγμα δημιουργικότητας.

O Ηλίας Χατζής ένας από τους διοργανωτές του Brandhackers, δήλωσε: “H δημιουργία της μάρκας είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα στην οικοδόμηση μιας επιχείρησης. Εταιρίες που διαθέτουν μοναδική προσωπικότητα και διαφοροποιημένη θέση στην αγορά, είναι πιο κερδοφόρες και έχουν περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης. Στόχος μας με το Brandhackers είναι να βοηθήσουμε τα startups να οδηγήσουν την μάρκα τους στο επόμενο επίπεδο.”

Σε καθημερινή βάση, η εργασία των ομάδων θα αξιολογείται από μια ομάδα συμβούλων με τεράστια εμπειρία στο χώρο. Στους συμβούλους περιλαμβάνονται: η Τζίνα Σεντούκα (CEO & Founder, Red Design Consultants), ο Τάκης Λιαμαρκόπουλος (Αντιπρόεδρος, FCBGnomi), ο Steve Vranakis (Executive Creative Director, Google Creative Lab), τον Γιώργο Βαρελόγλου (Co-Founder & Managing Partner, REBORRN) Φωτεινή Ανδρουλάκη (Ιδρύτρια & Γενική Διευθυντρια, Virtue Advertising) και Λευτέρης Ελευθεριάδης (Creative Director, The Newtons).

Την τελευταία ημέρα της εκδήλωσης, οι ομάδες θα παρουσιάσουν το έργο τους σε μια ομάδα κριτών, που θα επιλέξει την καλύτερη δουλειά και τη νικήτρια ομάδα. Η νικήτρια ομάδα κερδίσει ένα χρηματικό έπαθλο 2.500 ευρώ.

Για να δηλώσετε συμμετοχή, πατήστε εδώ.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις