Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Βραβείο “e-commerce service of the year” κατέκτησε η Plushost.gr

Η Plushost.gr, μία από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες στο χώρο του e-commerce στην Ελλάδα, με έδρα τα Τρίκαλα, “ξεχώρισε” στο 8ο Συνέδριο e-Business & Social Media World, κερδίζοντας το βραβείο “e-commerce service of the year”, για την υπηρεσία 360ο e-commerce by Plushost.gr.

Πρόκειται για ένα μοντέλο, μοναδικό στην ελληνική αγορά, το οποίο, συνδυάζει τα πιο σύγχρονα εργαλεία marketing και ανάλυσης, τα οποία ενσωματώνονται στην πλατφόρμα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και υλοποιείται ένα επιτυχημένο business plan λειτουργίας του.

Η καινοτομία του μοντέλου 360ο e-commerce by Plushost.gr έγκειται στα αποτελέσματα που επιφέρει, σε σύντομο χρονικό διάστημα (3-10 μηνών), μέσω της αύξησης των αποδόσεων, μειώνοντας, την ίδια στιγμή, το απαιτούμενο διαφημιστικό budget και αυξάνοντας το κέρδος της ηλεκτρονικής επιχείρησης.

Το συγκεκριμένο μοντέλο εξασφαλίζει, σύμφωνα με την εταιρεία, μέση ετήσια αύξηση τζίρου των e-shops 70%, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις η αύξηση έχει φτάσει και το 215%, από τον πρώτο, κιόλας, χρόνο εφαρμογής του.

Αναφερόμενος στη βράβευση, ο Θανάσης Καμέας, ιδρυτής της Plushost.gr, δήλωσε: «Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτή τη διάκριση. Μία διάκριση που ήρθε μέσα από τη σκληρή δουλειά, την υψηλή τεχνογνωσία και την πολυετή εμπειρία των στελεχών της Plushost.gr. Θέτοντας σε εφαρμογή το ολοκληρωμένο μοντέλο 360ο e-commerce, μπορούμε να επιτύχουμε τη μέγιστη δια λειτουργικότητα μεταξύ της πλατφόρμας των ηλεκτρονικών καταστημάτων, που μας έχουν εμπιστευτεί οι πελάτες μας και όλων των καναλιών προώθησης, με θεαματικά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα».

Αξίζει να αναφερθεί, ότι η Plushost.gr ήδη δημιουργεί την επόμενη πλατφόρμα της, που θα διαλειτουργεί με τα ηλεκτρονικά καταστήματα-πελάτες και θα συνδέεται με την αξιοποίηση των big data, που αφορούν πελάτες e-commerce καταστημάτων (δημογραφικά στοιχεία, ιστορικό, ποσά που ξοδεύονται, δεδομένα από κινητό, δεδομένα από φορέσιμες συσκευές, αξιοποίηση social media, sentiment analysis) κλπ.), με σκοπό τη δημιουργία προφίλ ως αναφορά για επιστρέφοντες αλλά και για νέους πελάτες. Σκοπός είναι η διαμόρφωση μοντέλων Next Best Product to Recommend, σε πραγματικό χρόνο, με τελικό στόχο τη διαμόρφωση μοντέλων απόφασης, για τη βελτίωση cross sell στρατηγικών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις