Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

“Συμμαχία” Adobe, Twitter και NYT για την αυθεντικότητα του ψηφιακού περιεχομένου

Adobe, Twitter και New York Times ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο της διάδοσης μη αυθεντικού περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Πιο συγκεκριμένα, οι τρεις φορείς δημιούργησαν το Content Authenticity Initiative, μια πρωτοβουλία που στοχεύει στη δημιουργία ενός προτύπου για την αναγνώριση των ψηφιακών δημιουργών. Στόχος είναι ο χρήστης να μπορεί να διαπιστώσει, εξετάζοντας το αρχείο, αν μια φωτογραφία ή βίντεο είναι αυθεντική και αν έχει υποστεί επεξεργασία.

Η μέχρι στιγμής “εφαρμογή” της πρωτοβουλίας περιλαμβάνει ένα σύστημα που θα επιτρέπει σε δημιουργούς και παραγωγούς περιεχομένου να επισυνάπτουν τα λεγόμενα credits (στοιχεία δημιουργού κλπ) σε οτιδήποτε κοινοποιούν. Το περιεχόμενο στη συνέχεια θα φέρει ένα “ψηφιακό αποτύπωμα” το οποίο θα οδηγεί πίσω στην πηγή του, αποτρέποντας την παραποίηση και πιστοποιώντας την αυθεντικότητά του. Ουσιαστικά, το εργαλείο αυτό θα καταγράφει ποιος δημιούργησε κάτι, αν και ποιος το έχει επεξεργαστεί και στη συνέχεια θα επιτρέπει σε χρήστες και άλλες πλατφόρμες να δουν αυτά τα δεδομένα.

Η πρώτη έκδοση του συστήματος προορίζεται για το Photoshop, όμως εν τέλει αυτή η τεχνολογία θα μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε “δημιουργική” εφαρμογή.  Η πρωτοβουλία πάντως, δεν θα ξεκινήσει επίσημα μέχρι να πραγματοποιηθεί μια συνάντηση (ενδεχομένως με περισσότερες εταιρείες που θα συμμετάσχουν) μέσα στους “επόμενους μήνες”.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις