Οκταπλάσια αύξηση στις πληρωμές μέσω “φορέσιμων” gadgets, όπως έξυπνα ρολόγια, δαχτυλίδια και κοσμήματα, καταγράφει φέτος η Mastercard, σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Στο “κίνημα” αυτό πρωτοστατεί η Ολλανδία, όπου πραγματοποιείται το ένα τρίτο (33%) των ευρωπαϊκών συναλλαγών αυτού του είδους! Ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο με 18%, η Ελβετία με 8% και η Ρωσία με 7%.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι περισσότερες wearable πληρωμές καταγράφηκαν στην Αυστραλία, ενώ δεύτερη στη σειρά ήρθε η Ολλανδία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός ότι όλες οι υπόλοιπες χώρες στην παγκόσμια δεκάδα είναι ευρωπαϊκές!
Η Mastercard τονίζει ότι η ανάπτυξη αυτή τροφοδοτείται από τη ζήτηση που υπάρχει για high-end αξεσουάρ στη βιομηχανία της μόδας αλλά και τη δημοτικότητα των ανέπαφων πληρωμών. Συνολικά, το 61% όλων των ευρωπαϊκών συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν φέτος εντός καταστήματος είναι ανέπαφες. Το ποσοστό αυτό, μάλιστα, αυξήθηκε κατά 23% από τις αρχές του 2018!
Ο Arjan Bol, country manager της Mastercard στην Ολλανδία, προβλέπει ότι μέχρι το 2020 η αξία της παγκόσμιας αγοράς wearables θα φτάσει τα 30 εκατ. ευρώ. “Στη Mastercard, σκοπεύουμε να υιοθετήσουμε νέους τρόπους πληρωμών, καθώς οι καταναλωτές επιθυμούν ταχύτερες και πιο βολικές πληρωμές, εφόσον και ο πάροχος είναι αξιόπιστος”, αναφέρει και συμπληρώνει: “Είναι αξιοσημείωτο το πόσο εύκολα μπορούν να στραφούν οι καταναλωτές σε νέες καινοτόμες τεχνολογίες πληρωμών, οι οποίες ταιριάζουν στον ψηφιακά διασυνδεδεμένο τρόπο ζωής τους.”