Το Facebook εξαγόρασε την ισπανική εταιρεία cloud gaming PlayGiga στην προσπάθειά του να εισχωρήσει περισσότερο στην αγορά του video gaming.
Εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε την είδηση την προηγούμενη εβδομάδα στο CNBC, αφού πρώτα η ισπανική εφημερίδα Cinco Dias είχε κυκλοφορήσει την είδηση της εξαγοράς, “τοποθετώντας’ μάλιστα την τιμή του deal κοντά στα 70 εκατ. ευρώ.
“Συνεχίζουμε τη δουλειά μας στο cloud gaming, τώρα με μια νέα αποστολή. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους συνεργάτες και τους πελάτες μας για την υποστήριξή τους τα τελευταία χρόνια.”
Τα τελευταία χρόνια το Facebook γενικά έχει δείξει τη διάθεσή του να επεκταθεί σε αγορές εκτός της online διαφήμισης. Το 2014, εξαγόρασε, για παράδειγμα, την Oculus για 2 δισ. δολάρια και φέτος ξεκίνησε να πουλάει τα headsets Oculus Quest and Oculus Rift.
Το 2016, η εταιρεία λάνσαρε επίσης τα Instant Games, κάποια πιο ελαφριά παιχνίδια για το Facebook και το Messenger ενώ πέρυσι παρουσίασε το Facebook Gaming, τον “αντίπαλο” του Twitch, επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν ζωντανή μετάδοση των παιχνιδιών τους σε άλλους χρήστες του δικτύου.
Η Facebook ισχυρίζεται ότι υπάρχουν περισσότεροι από 700 εκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα που ασχολούνται με περιεχόμενο που έχει να κάνει με παιχνίδια, με κάποιο τρόπο.