Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Τι έδειξαν τα social media στη μάχη Τσίπρα – Σαμαρά

Με τους πανηγυρισμούς και τους απολογισμούς κομμάτων και υποψηφίων, να μην έχουν ακόμη κοπάσει, κάναμε μια πρώτη καταμέτρηση των δημοσιεύσεων στο internet, για να δούμε πώς αντέδρασε στα αποτελέσματα των εκλογών.

Μόλις λίγες ώρες μετά το κλείσιμο των καλπών και την ανακοίνωση των exit polls, έχουν ήδη καταγραφεί δεκάδες χιλιάδες αναφορές στο ελληνικό internet για τον Αλέξη Τσίπρα και το ΣΥΡΙΖΑ. Από τις 25/1, μέχρι νωρίς το μεσημέρι της επομένης, οι όροι “Τσίπρας” και “ΣΥΡΙΖΑ” είχαν συγκεντρώσει άνω των 120.000 αναφορών, με τη διακύμανση των αναφορών ανά ώρα, να διαμορφώνεται ως εξής:

monitor socmedia ekloges 01

Πρώτοι οι 21-35 και το twitter

Οι ηλικίες, που αναφέρθηκαν περισσότερο στις λέξεις “Τσίπρας” και “ΣΥΡΙΖΑ” είναι με διαφορά το κοινό 21-35 (49%).

monitor 03

Και φυσικά, όπως πάντα, το twitter ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής, καθώς με 78% μονοπωλεί τις πολιτικές συζητήσεις.

Τσίπρας: Πρώτος και στα social media
Όσον αφορά τις αναφορές στους υπόλοιπους πολιτικούς αρχηγούς (25/1 έως νωρίς το μεσημέρι της 26/1), βλέπουμε ότι ο Αλέξης Τσίπρας έχει σχεδόν τις διπλάσιες από τον Αντώνη Σαμαρά και ακολουθούν ο Γιώργος Παπανδρέου και Ευάγγελος Βενιζέλος.

monitor 04

Οι διαφορές στον όγκο των δημοσιεύσεων αποτυπώνονται και στο παρακάτω γράφημα, που δείχνει τι ποσοστό αναφορών κατέλαβε ο κάθε αρχηγός:

monitor 05

Όλα τα στοιχεία έχουν συγκεντρωθεί, αναλυθεί και επεξεργαστεί με το Monitor.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις