Δυναμικό “μπάσιμο” και στις Startups για τα Carrefour!

H επιστροφή της Carrefour στην Ελλάδα, αναμένεται να έχει ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο και για τις ελληνικές Startups!

Η επιστροφή της Carrefour, του γαλλικού ηγέτη λιανικής τροφίμων στην Ελλάδα είναι πλέον γεγονός. Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του emea.gr που έκανε πρώτο γνωστή την είδηση για τη συμφωνία επαναδραστηριοποίησης του γαλλικού ομίλου στην Ελλάδα, η Carrefour International Partnership έφτασε σε συμφωνία με την Retail & More, θυγατρική του Ομίλου Teleunicorn, προκειμένου να επαναφέρουν το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour στους Έλληνες καταναλωτές.

Εκτός από τα μεγάλα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει το εγχώριο επιχειρείν αλλά και η ελληνική οικονομία στο σύνολό της από τo comeback ενός μεγάλου «παίκτη» στην ελληνική αγορά του λιανεμπορίου, η επιστροφή της Carrefour στην Ελλάδα μετά την αποεπένδυσή της το 2012, αναμένεται να έχει ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο και για τις ελληνικές Startups.

Τα τελευταία χρόνια, εν μέσω της ραγδαίας ανόδου των νέων τεχνολογιών, ολοένα και περισσότεροι από τους μεγάλους πολυεθνικούς ομίλους με διεθνές εκτόπισμα, έχουν επισπεύσει, ελέω και της πανδημίας, τη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού τους. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας τέτοιας εταιρείας είναι η Carrefour. Αν και αποτελεί μια επιχείρηση με ιστορία 6 και πλέον δεκαετιών, τα 13.000 καταστήματα της Carrefour που λειτουργούν σε περισσότερες από 30 χώρες, αγκάλιασαν τάχιστα τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών, με τον όμιλο να εισέρχεται στη νέα εποχή που εγκαινίασε η πανδημία για το παγκόσμιο κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου. Η επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας έθεσε στο επίκεντρο την πελατειακή εμπειρία και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, προχωρώντας, εστιάζοντας, μεταξύ άλλων, στο e-commerce, στο last-mile delivery, στην αναμόρφωση του συστήματος παραγγελιοληψιών και του μοντέλου λειτουργίας των καταστημάτων, πάντα με άξονα τις αυξανόμενες νέες ανάγκες των καταναλωτών.

Για τον εκσυγχρονισμό του business model της Carrefour, ο οποίος σημειωτέον κρίθηκε απαραίτητο να ολοκληρωθεί σε ιδιαίτερα σύντομο χρονικό διάστημα, η εταιρεία συνεργάστηκε από κοινού με έναν μεγάλο αριθμό Startups σε όλο τον κόσμο, οι οποίες συνεισέφεραν σημαντικά στο κομμάτι της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, δίνοντας ώθηση στην επιχειρηματική δραστηριότητα του γαλλικού ομίλου. Ενδεικτικά, στη γενέτειρά της Γαλλία, η Carrefour έφτασε σε συμφωνία συνεργασίας με την delivery Startup Cajoo, με φόντο την ταχεία διανομή προϊόντων παντοπωλείου. Παράλληλα ο όμιλος Carrefour συμμετέχει από την πρώτη ημέρα στο εγχείρημα της γαλλικής κυβέρνησης, το γνωστό Station F.

Αν και αυτή τη στιγμή δεν είναι γνωστές οι λεπτομέρειες της συμφωνίας της Carrefour με την Retail & More, δεδομένου ότι ο γαλλικός όμιλος στοχεύει στην έναρξη λειτουργίας των καταστημάτων του στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2022, θα πρέπει να ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες εργασίες γύρω από το logistics και το e-commerce σε σύντομο χρονικό διάστημα. Για το λόγο αυτό, δεν αποκλείεται να στραφεί, όπως έχει κάνει και σε πολλές άλλες χώρες, προς τις Startups, ιδιαίτερα από τη στιγμή που το ελληνικό οικοσύστημα διαθέτει εκπροσωπείται επάξια στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, της εφοδιαστικής αλυσίδας και του delivery.

Σύμφωνα πάντως με πηγές, το deal της επιστροφής της Carrefour περιλαμβάνει τη δημιουργία στην Ελλάδα καταστημάτων γειτονιάς με τα σήματα Carrefour Bio, Carrefour Express και ενός ακόμη σήματος της Carrefour στο οποίο απουσιάζουν τα.. ταμεία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το comeback της Carrefour συνιστά ψήφο εμπιστοσύνης για ολόκληρη την ελληνική επιχειρηματικότητα.

Διαβάστε επίσης:

Η delivery Startup Cajoo συνεργάζεται με την Carrefour και σηκώνει 40 εκατ. δολάρια

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις