Yoda.gr: Eπέκταση σε όλη την Ελλάδα και είσοδος στην επαγγελματική αγορά

0

Μετά από την ολοκλήρωση του πρώτου εξαμήνου λειτουργίας, το ηλεκτρονικό supermarket yoda.gr, περνάει στη δεύτερη φάση ανάπτυξής του, ανακοινώνοντας την επέκταση διανομής του σε ολόκληρη την Ελλάδα καθώς και την ενσωμάτωση επαγγελματικών συσκευασιών.

Ξεκινώντας επίσημα τη λειτουργία του τον Νοέμβριο του 2016, το yoda.gr, όπως αναφέρει έχει καταφέρει να παρουσιάσει διψήφιο αριθμό ανάπτυξης πωλήσεων ανά μήνα, αυξάνοντας τα μερίδια στην αγορά των supermarket online. Μια αγορά, σχετικά μικρή σε τζίρους αλλά με μεγάλη προοπτική ανόδου, στην οποία δραστηριοποιούνται αρκετοί παίκτες: welovesupermarket.gr, AB Click2Shop, Care Market, E-Fresh.gr μεταξύ άλλων.

To Yoda.gr περνάει στη δεύτερη φάση του σχεδιασμού του, με σημαντικές αλλαγές που περιλαμβάνουν, την επέκταση της διανομής των προϊόντων του σε ολόκληρη την Ελλάδα. Πλέον θα αποστέλλονται παραγγελίες αξίας άνω των 60€ και με δωρεάν μεταφορικά, στις περισσότερες περιοχές της χώρας. Παράλληλα, ανακοινώνει την ενσωμάτωση περισσότερων από 500 κωδικών επαγγελματικών προϊόντων, στοχεύοντας στην αγορά του B2B και στην αυξημένη ζήτηση που παρουσιάζουν τα καταστήματα εστίασης και τα ξενοδοχεία κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Σύμφωνα με στοιχεία του yoda.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα προτιμούν κυρίως νέες οικογένειες, νέες μητέρες και άνθρωποι ηλικίας 25-44 ετών που διευκολύνονται με την άμεση παράδοση κατ’ οίκον, καθώς και εργαζόμενοι που επιλέγουν τις βραδινές παραδόσεις μετά τις 18.00. Οι πιο δημοφιλής κατηγορίες προϊόντων που δείχνουν προτίμηση οι πελάτες του yoda.gr, είναι τα προϊόντα μαναβικής, είδη κοπής, φρέσκο γάλα, κάβα, απορρυπαντικά και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Το 60% των καταναλωτών, υποβάλλει την παραγγελία του τις πρωινές ώρες ώστε να παραλάβει αυθημερόν την παραγγελία του, ενώ περίπου 30% των καταναλωτών κάνει χρήση της πλατφόρμας μετά τις 10 το βράδυ, επιλέγοντας να παραλάβει το επόμενο πρωί.

Βασικοί πυλώνες της ανάπτυξης που παρουσιάζει το yoda.gr είναι η ευκολία παραγγελίας, η οποία πραγματοποιείται και τηλεφωνικά, η αυθημερόν παράδοση, ο συνδυασμός χαμηλών τιμών και ελκυστικών προσφορών, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που αριθμούν πάνω από 1.200 είδη, τα φρέσκα προϊόντα και είδη κοπής, καθώς επίσης και ένα σύστημα απονομής πόντων και εξαργύρωσης τους στο e-shop.

Παράλληλα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην αποστολή των προϊόντων, με χρήση ψυχόμενων βαν που εξασφαλίζουν την απόλυτη τήρηση των ποιοτικών προδιαγραφών και την άριστη εξυπηρέτηση, τα παραπάνω σε συνδυασμό με την δωρεάν παράδοση για αγορές πάνω από 40€, έχει ως αποτέλεσμα την μεγάλη αύξηση των επαναλαμβανόμενων παραγγελιών που φτάνει έως και το 70% σύμφωνα με την εταιρεία.

Το Yoda.gr είναι ένα αμιγώς online supermarket και πρόκειται μια επένδυση του επιχειρηματία Γιάννη Χήτου με τον CEO της επιχείρησης να είναι ο Βασίλης Στασινούλιας προερχόμενος από την Carefour.

Share.

About Author

Newsroom

Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.

Comments are closed.