StartUpper

Στρατηγική συνεργασία Cloudbiz – Inform

Η Cloudbiz, που αποτελεί κορυφαίο πάροχο προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών και συστημάτων CRM στην Ελλάδα, προχώρησε στην υπογραφή αποκλειστικής συμφωνίας με την INFORM, την οποία, όπως και τις προοπτικές της, οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν σε ειδική εκδήλωση για τους δημοσιογράφους.

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε, η Cloudbiz, έχοντας εδραιώσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά Loyalty Services και προγραμμάτων CRM και με δραστηριότητα σε 7 χώρες, για το 2015 στοχεύει:

– Στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των πελατών της, το οποίο σήμερα ανέρχεται σε περισσότερες από 35 εταιρείες

– Στην ενίσχυση της εξωστρέφειας και στην επέκταση της επιχειρηματικής της δραστηριότητας στη διεθνή αγορά, μέσω στρατηγικών συνεργασιών παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών.

Σημειώνεται ότι η συνεργασία των 2 εταιρειών αφορά στην αποκλειστική χρήση των υπηρεσιών της μίας από την άλλη, έχει μακροπρόθεσμο ορίζοντα και δεν περιορίζεται μόνο στην Ελληνική αγορά, αλλά αφορά σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται η INFORM και στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη και των δυο εταιρειών στην παροχή υπηρεσιών και προϊόντων Loyalty, μέσω της προσφοράς εξειδικευμένων και καθετοποιημένων “End 2 End” λύσεων στον πελάτη.

Παράλληλα, η Cloudbiz, ως κατεξοχήν συνεργάτης στον τομέα των προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών, εκτιμά πως:

– οι καταναλωτές το 2015 θα συνεχίσουν να αναζητούν τις προσφορές και να επιλέγουν προϊόντα και υπηρεσίες τα οποία είναι value for money

– ο νόμος του pareto που προβλέπει ότι το 20% των ενεργών και loyal πελατών αποτελεί το 80% του τζίρου θα συνεχίσει να ισχύει

– ο μέσος καταναλωτής είναι εγγεγραμμένο μέλος κατά μέσο όρο σε 7 με 8 σχήματα

– η πολιτική και οικονομική κατάσταση θα συνεχίσει να επηρεάζει την ψυχολογία και κατ’ επέκταση την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτώνC

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.