StartUpper

H Travelbook Group εξαγοράζει την ελληνική Startup GuestFlip

H GuestFlip δίνει στα ξενοδοχεία την δυνατότητα να παρακολουθούν εύκολα και με πιο αποδοτικό τρόπο τις κριτικές τους από τα διάφορα κανάλια και να απαντάνε αντίστοιχα εύκολα και γρήγορα κάνοντας χρήση των πολλαπλών επιλογών απαντήσεων

Η ελληνική πλατφόρμα διαχείρισης online φήμης και παρουσίας ξενοδοχείων (Reputation Management Platform), GuestFlip, εξαγοράστηκε από την Travelbook Group, όπως ανακοινώθηκε σήμερα.

H GuestFlip δίνει στα ξενοδοχεία την δυνατότητα όχι μόνο να παρακολουθούν εύκολα και με πιο αποδοτικό τρόπο τις κριτικές τους από τα διάφορα κανάλια όπως Booking.com, Google TripAdvisor, Expedia και πολλών άλλων, αλλά και να απαντάνε αντίστοιχα εύκολα και γρήγορα κάνοντας χρήση των πολλαπλών επιλογών απαντήσεων, προσωποποιημένων και στοχευμένων πάνω στην διαφορετική κριτική του κάθε πελάτη, οι οποίες δημιουργούνται αυτόματα με χρήση τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence).

Η GuestFlip ιδρύθηκε το 2018 από τον Στράτο Μπότη και τον Άρη Παττακό, την περίοδο που ήταν ακόμα φοιτητές στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, όταν αφενός συνειδητοποίησαν πόσο σημαντική ήταν η online φήμη για τα ξενοδοχεία και αφετέρου διαπίστωσαν ότι τα μεγαλύτερα brands είχαν ακριβό λογισμικό και εξειδικευμένο προσωπικό για αυτό το σκοπό. Βάζοντας στόχο να προσφέρουν σε μικρά ξενοδοχεία αλλά και σε μεγάλους ομίλους ένα εργαλείο που θα είναι εύκολο στη χρήση και θα τους επιτρέπει να παρακολουθούν την online φήμη τους χωρίς πολλά χρήματα ή πολύ κόπο, άφησαν τις σπουδές για λίγο στην άκρη και έχτισαν το προϊόν της GuestFlip φέρνοντας τον πρώτο πελάτη το Δεκέμβριο του 2018 και καταφέρνοντας σε λιγότερο από 2 χρόνια να συνεργάζονται με πάνω από 150 ξενοδοχεία.

Τον Μάρτιο του 2020, η GuestFlip έλαβε την πρώτη της χρηματοδότηση, ύψους 200.000 ευρώ από τη Metavallon VC, ενώ αργότερα την είδαμε να διακρίνεται στον πρώτο κύκλο του CapsuleT Accelerator, λαμβάνοντας την πρώτη θέση και 10.000 ευρώ, και να φτάνει στη δεκάδα του 7ου Envolve Award Greece. Τους προηγούμενους μήνες, η εταιρεία σαφώς επηρεάστηκε από την πανδημία, όπως και όλος ο τουριστικός κλάδος, αλλά παρά τις δυσκολίες συνέχισε και πλέον, μέσω της στρατηγικής αυτής εξαγοράς στα άμεσα πλάνα GuestFlip είναι να αναπτυχθεί ραγδαία σε παγκόσμια κλίμακα εξελίσσοντας συνεχώς την πλατφόρμα και εμπλουτίζοντας τη με νέα προϊόντα και δυνατότητες που θα διευκολύνουν το reputation management.

Η Travelbook η οποία για 25 και πλέον χρόνια παρέχει τεχνολογικές λύσεις σε ξενοδοχεία και έχοντας αυτή τη στιγμή συνεργασία με πάνω από 250 καταλύματα παγκοσμίως, γνωρίζοντας τη σημασία της online φήμης των ξενοδοχείων και πόσο αυτή συνδέεται με την αύξηση της πληρότητας και των εσόδων τους έκρινε πως η GuestFlip είναι η καλύτερη επιλογή ανάμεσα σε όλες τις πλατφόρμες online reputation management. Πραγματοποίησε την εξαγορά της πλατφόρμας της GuestFlip και την έκανε κομμάτι της νεοιδρυθείσας GuestFlip Ltd στην Κύπρο.

Σχετικά με την απόφαση της συγκεκριμένης εξαγοράς την περίοδο αυτή που υπάρχουν
δύσκολες συγκυρίες για τον ξενοδοχειακό κλάδο, ο CEO του ομίλου Εταιρειών της
Travelbook και της νεοσύστατης GuestFlip Ltd  Λευτερης Σεργίδης αναφέρει: “Το τρέχον οικονομικό κλίμα στο χώρο του τουρισμού είναι προσωρινό ενώ το μέλλον εξακολουθεί να υπάρχει και η GuestFlip είναι το μέλλον για τη διαχείριση online φήμης στον τουριστικό κλάδο. Η GuestFlip παρέχει ένα μοναδικό προϊόν το οποίο είναι εύκολο στη χρήση και επιτρέπει στο ξενοδοχείο να έχει εικόνα της φήμης του με μια ματιά και να δει πως μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και την διαδικτυακή παρουσία του.”.

Από την πλευρά του, ο συνιδρυτής της GuestFlip Άρης Παττακός που ορίστηκε CTO της νέας
εταιρείας, δηλώνει: “Είμαι ενθουσιασμένος με τη συνεργασία μας με την Travelbook όπου κοινός σκοπός είναι η εξέλιξη του προϊόντος μας ώστε να βοηθήσουμε ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο να βελτιώνουν τη φήμη τους.”

Τέλος, ο Αλέξανδρος Λοϊζίδης, Operations Director, Mayfair Hotels, τονίζει:   “Η GuestFlip ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλες λύσεις διαχείρισης online φήμης λόγω της ευκολίας χρήσης που επιτρέπει στους χρήστες να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο αναλύοντας αποτελέσματα ενώ παίρνουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται γρήγορα και αποδοτικά.”

Σημειώνεται ότι η νεοσύστατη GuestFlip Ltd έχει ήδη γραφεία αντιπροσώπων σε πολλές χώρες ανάμεσα στις οποίες η Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ και αρκετές χώρες της Αφρικής. Οι συνεργασίες αυτές θα επιταχύνουν την ανάπτυξη της GuestFlip όπου θα βοηθήσει ξενοδοχεία παγκοσμίως να βελτιώνουν την online φήμη τους.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις