StartUpper

Η Sitecore εξαγοράζει τη Moosend

Την εξαγορά της γνωστής πλατφόρμας email marketing, Moosend, ανακοίνωσε σήμερα η Sitecore, στο πλαίσιο ενός φιλόδοξου πλάνου ανάπτυξης, ύψους 1,2 δισ. δολαρίων, που έχει υιοθετήσει.

H Sitecore, με έδρα τη Δανία και CEO τον Στάθη Τζικάκη είναι μια εταιρεία διαχείρισης “customer experience” που παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης περιεχομένου  και λογισμικό αυτοματοποιημένου μάρκετινγκ για το λιανεμπόριο. Η προσθήκη της Moosend στο δυναμικό της, πρόκειται να συμπληρώσει τις παροχές αυτές, δημιουργώντας σύμφωνα με την εταιρεία μια “υπερδύναμη” για τις σύγχρονες επιχειρήσεις.

Συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες μάρκετινγκ και loyalty της Moosend, θα βελτιώσουν την ικανότητα της Sitecore να αλληλεπιδρά και να καλλιεργεί σχέσεις με τους πελάτες της, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες σε κάθε κανάλι.  Θα βοηθήσει επιχειρήσεις και marketers να βελτιώσουν έτσι κάθε στάδιο του ταξιδιού ενός πελάτη.

Σε ανακοίνωσή της, η Sitecore σημειώνει ότι η εποχή που διανύουμε – μια εποχή στην οποία οι καταναλωτές αποζητούν τη μέγιστη εξατομίκευση αλλά και την προστασία των δεδομένων τους – είναι ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να κάνουν πολλά βήματα μπροστά, όσον αφορά την ανθρώπινη σύνδεση, την απόκτηση πελατών και το brand loyalty. Γι’ αυτό, εξηγεί, η ίδια δημιουργεί ένα πλήρες “οικοσύστημα” το οποίο έχει στόχο να υπακούσει και στις δύο – αντικρουόμενες κατά τα άλλα – απαιτήσεις.

Στο οικοσύστημα αυτό, πέρα από τη Moosend, εντάσσεται επίσης η πλατφόρμα δεδομένων πελατών Boxever, η οποία διευκολύνει τις επιχειρήσεις στο να αναγνωρίζουν τους πελάτες τους σε έναν κόσμο “χωρίς cookies”.

Η Moosend ιδρύθηκε το 2012 από τον Παναγιώτη Μελισσαρόπουλο και τον Γιάννη Ψαρρά και είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες email marketing στον κόσμο.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις