Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Casavo «σήκωσε» 410 εκατ. δολάρια για επέκταση της instant buyer πλατφόρμας της

Η ιταλική Opendoor-style proptech συγκέντρωσε 410 εκατ. δολάρια σε ένα γύρο Δ χρηματοδότησης που αποτελεί την μεγαλύτερη επένδυση μετοχικού κεφαλαίου σε proptech. Η εταιρεία φέρνει νέα δεδομένα και εφαρμόζει την τεχνολογία house flipping, εμπνέοντας κι άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν τα βήματά της, παρόλο που η μετοχή της και γενικά οι tech μετοχές βρίσκονται σε πτώση.

Στόχος της Casavo είναι να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη με την πλατφόρμα της να απαριθμεί 4,000 σπίτια στην Ιταλία, την Ισπανία και την Πορτογαλία, έχοντας πουλήσει σχεδόν 3,200 ακίνητα 1 δις ευρώ σύμφωνα με τον CEO και ιδρυτή Giorgio Tinacci. Ανάμεσα στις χώρες που αναμένεται να επεκταθεί είναι και η Ελλάδα αποτελώντας τη βάση ανάπτυξης στα Βαλκάνια.

Του γύρου χρηματοδότησης ηγείται η Exor, εταιρεία χαρτοφυλακίου παραδοσιακού τύπου που ελέγχεται από την οικογένεια Agnelli. Οι Neva SGR, Endeavor Catalyst, Hambro Perks, Fuse Ventures Partners, o angel investor  Sébastien de Lafond (ιδρυτή της MeilleursAgents), καθώς και προηγούμενοι υποστηρικτές ‘όπως οι Greenoaks, Project A Ventures, 360 Capital, P101 SGR, Picus Capital και Bonsai Partners επίσης συμμετείχαν στο γύρο.

Η πανδημία έφερε ανατροπές αλλάζοντας τα δεδομένα ακόμα και στον τομέα του σπιτιού, αφού οι άνθρωποι άρχισαν να περνούν  εκεί περισσότερο χρόνο, με αποτέλεσμα να ψάχνουν νέα ή να ανακαινίζουν τα σπίτια τους. Η Casavo είδε αυτή την ανάγκη και στηριζόμενη στην πανδημία αφενός και στα κενά στην αγορά ακινήτων στην Ευρώπη και στον τρόπο αντιμετώπισης αυτής της κατάστασης αφετέρου βγήκε μπροστά και ηγείται της αλλαγής.

Οι ιδιοκτήτες κατοικιών δεν συνεργάζονται  με μεσίτες καθιστώντας έτσι την αγορά και πώληση δύσκολη και χρονοβόρα. Η Casavo, ως instant buyer πλατφόρμα, έρχεται να δώσει λύση σε αυτό το πρόβλημα κάνοντας τη διαδικασία πιο απλή και αποτελεσματική.

Ο Tinacci λέει πως αν και ο αμεσος “αγοραστής” (instant buyer) αποτελεί τον πυρήνα και το αρχικό βήμα της εταιρείας οι δυνατότητές της είναι μεγαλύτερες.Η καινούρια υπηρεσία που κυκλοφόρησε πριν από ένα χρόνο πλέον αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 25% του όγκου συναλλαγών και σύμφωνα με τον Tinacci αναμένετε αυτή η αναλογία να φτάσει στο 50% σε ένα χρόνο και παρόλο που ξεκίνησε ως Opendoor, τελικά θέλει να γίνει και Zillow.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις