Warply: Η κορυφαία FinΤech πίσω από το «καλάθι του νοικοκυριού»

Το Υπουργείο Ανάπτυξης ανέθεσε στην ηγέτιδα ελληνική εταιρεία στα προγράμματα loyalty, τον σχεδιασμό, την τεχνική υλοποίηση και την υποστήριξη για το «καλάθι του νοικοκυριού»

Στη Warply, την ηγέτιδα ελληνική εταιρεία στα προγράμματα loyalty και επιβράβευσης πελάτη, ανέθεσε το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων τον σχεδιασμό, την τεχνική υλοποίηση και την υποστήριξη για το «καλάθι του νοικοκυριού». Η πρωτοβουλία κατά της ακρίβειας, η οποία λανσαρίστηκε πριν μερικές εβδομάδες σε όλα τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, αποτελεί ήδη το βασικό σημείο αναφοράς για τη συγκράτηση των στα είδη πρώτης ανάγκης.

Μέσα σε μόλις 4 εβδομάδες από την έναρξη λειτουργίας του μέτρου έχουν ήδη έχουν μετρηθεί επιπλέον 80.000 downloads στην εφαρμογή e-katanalotis φτάνοντας αθροιστικά τις 220.000. Επίσης, έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 120.000 επισκέψεις την ημέρα στο site, ενώ πάνω από 90.000 καταναλωτές έχουν δημιουργήσει τα δικά τους, προσωπικά καλάθια και παρακολουθούν την εξέλιξη των τιμών.

Το «καλάθι του νοικοκυριού» ανανεώνεται κάθε Τετάρτη μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής, με νέα προϊόντα από όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Πάνω από 1.000 κωδικοί προϊόντων, από 14 αλυσίδες σε 51 βασικές κατηγορίες αγαθών με τις πιο χαμηλές / συμφέρουσες για τον καταναλωτή/ πελάτη τιμές αναρτώνται κάθε Τετάρτη πρωί στο e-καταναλωτής mobile app και στο https://e-katanalotis.gov.gr/ που επίσης έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει η Warply.

Η Warply για το «καλάθι του νοικοκυριού» ήταν υπεύθυνη για τον συντονισμό, τη διασύνδεση και την εκπαίδευση των σούπερ μάρκετ, καθώς και για την τεχνική υλοποίηση σε app και website. Συγχρόνως, η εταιρεία έχει αναλάβει τον ποιοτικό έλεγχο των δεδομένων που λαμβάνει από τις επιχειρήσεις. Επίσης, εξετάζει τις παραμέτρους που καταδεικνύουν -μέσω των αγορών- τις ανάγκες και τις τάσεις για τους ίδιους τους καταναλωτές και σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων διαμορφώνει τις απαραίτητες αλλαγές στο «καλάθι του νοικοκυριού».

Σε δήλωσή του ο Γιάννης Δοξαράς, ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Warply και υπεύθυνος του e-katanalotis σημειώνει: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την αποδοχή που έχει λάβει το μέτρο του καλαθιού του νοικοκυριού από τους καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προσθέσει τα προτεινόμενα προϊόντα στο σύνολο των καλαθιών τους, ενώ ταυτόχρονα νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και τις αλυσίδες για την άψογη συνεργασία».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις