Ένα πρωτοφανές φαινόμενο έλαβε χώρα πρόσφατα στην ελληνική αγορά ενέργειας: για πρώτη φορά, η χονδρική τιμή του ρεύματος όχι απλώς μηδενίστηκε, αλλά έγινε και αρνητική. Αυτό σημαίνει ότι οι παραγωγοί ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές (ΑΠΕ) αναγκάστηκαν να πληρώσουν για να διοχετεύσουν το ρεύμα τους στο σύστημα. Κι όμως, την ίδια στιγμή, οι λογαριασμοί ρεύματος των … Συνεχίστε να διαβάζετε το “Τσάμπα” ρεύμα στη χονδρική, “Φωτιά” στον λογαριασμό: Γιατί η Ελλάδα είναι μια ενεργειακή παραδοξότητα.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί