H Google βάζει τέλος στην τηλεργασία

Newsroom
1'

Νέα πολιτική σχετικά με την τηλεργασία φαίνεται πως ακολουθεί η Google, η οποία ζητά πλέον από τους εργαζομένους της να επιστρέψουν στο γραφείο.

Πιο συγκεκριμένα, ο τεχνολογικός κολοσσός επικαιροποίησε την Τετάρτη(7/6) την πολιτική του για την υβριδική εργασία, τονίζοντας ότι θα αρχίσει να παρακολουθεί τις κάρτες παρουσίας στα γραφεία. Επίσης, θα αρχίσει να βάζει όρους τους εργαζόμενους που δεν έρχονται όταν πρέπει, ενώ η φυσική παρουσία θα συμπεριλαμβάνεται και αυτή στις αξιολογήσεις απόδοσης. Από εδώ και στο εξής οι περισσότεροι εργαζόμενοι οφείλουν να πηγαίνουν στο γραφείο τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.

Όπως έγινε γνωστό, η επικεφαλής προσωπικού της Google, Fiona Cicconi, έστειλε ένα mail στους εργαζόμενους όπου ανακοίνωνε τον διπλασιασμό των ημερών που απαιτείται η παρουσία τους στο γραφείο, λέγοντας τους ότι «απλά δεν υπάρχει κανένα υποκατάστατο για να συναντιόμαστε αυτοπροσώπως».

Ακόμα, η Cicconi ζήτησε από τους ήδη εγκεκριμένους απομακρυσμένους εργαζόμενους να το ξανασκεφτούν. «Για όσους εργάζονται εξ αποστάσεως και ζουν κοντά σε κάποιο γραφείο της Google, ελπίζουμε ότι θα σκεφτείτε να μεταβείτε σε ένα υβριδικό πρόγραμμα εργασίας. Στα γραφεία μας θα είστε περισσότερο συνδεδεμένοι με την κοινότητα της Google», ανέφερε η ίδια χαρακτηριστικά.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.