Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Κορυφώνεται η κόντρα Μασκ- Ζούκερμπεργκ: Το Twitter απειλεί με μήνυση τη Meta για το Threads

Ο δικηγόρος του Ίλον Μασκ κατηγόρησε τη Meta ότι προσέλαβε πρώην υπαλλήλους του Twitter που είχαν και εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στα εμπορικά μυστικά της εταιρείας

«Φουντώνει» η κόντρα ανάμεσα στον Ίλον Μασκ και τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ, καθώς το Twitter απείλησε να μηνύσει τη Meta για τη νέα του πλατφόρμα Threads.

Ειδικότερα, ο δικηγόρος του Ίλον Μασκ, Άλεξ Σπίρο, κατηγόρησε τη Meta ότι προσέλαβε πρώην υπαλλήλους του Twitter που «είχαν και εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στα εμπορικά μυστικά του Twitter και σε άλλες εξαιρετικά εμπιστευτικές πληροφορίες» και απαιτεί από την εταιρία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ να διακόψει αυτές τις πρακτικές.

«Κανείς στην ομάδα μηχανικών του Threads δεν είναι πρώην υπάλληλος του Twitter — αυτό δεν είναι κάτι που ισχύει», απάντησε ο εκπρόσωπος της Meta, Άντι Στόουν.

Την ίδια ώρα, ο Ίλον Μασκ σε πρόσφατο tweet του έκανε ένα αιχμηρό σχόλιο πάνω στο θέμα. Πιο συγκεκριμένα είπε πως: «Ο ανταγωνισμός είναι μια χαρά, η κλεψιά όχι».

Σύμφωνα με το Reuters για να ασκήσει αγωγή για κλοπή εμπορικού απορρήτου κατά της Meta, το Twitter θα χρειαστεί πολλές περισσότερες λεπτομέρειες από αυτές που περιέχονται στην επιστολή. Όπως τόνισε ο καθηγητή νομικής του Στάνφορντ, Μαρκ Λέμλεϊ, «η απλή πρόσληψη πρώην υπαλλήλων του Twitter (τους οποίους το ίδιο το Twitter απέλυσε ή έδιωξε) και το γεγονός ότι το Facebook δημιούργησε έναν κάπως παρόμοιο ιστότοπο είναι δύσκολο να στηρίξει μια αξίωση για εμπορικά μυστικά».

Τι είναι το Threads

Το Meta αποκάλυψε σήμερα και επίσημα το Threads, μια πλατφόρμα «microblogging» με χαρακτηριστικά που πλησιάζουν αυτά του Twitter.

Η εφαρμογή θα επιτρέπει στους χρήστες να μεταφέρουν τους υπάρχοντες followers και τα ονόματα των λογαριασμών τους από το Instagram.

«Θα δημιουργηθεί μια εφαρμογή δημόσιας συζήτησης με πάνω από 1 δισεκατομμύριο άτομα», δήλωσε ο Ζάκερμπεργκ σε ανάρτηση στον λογαριασμό του στο Threads. «Το Twitter είχε την ευκαιρία να το κάνει, αλλά δεν το κατάφερε. Ας ελπίσουμε ότι θα το κάνουμε εμείς».

Η απήχηση του Threads στους χρήστες των social media ήταν εντυπωσιακή, καθώς συγκέντρωσε πάνω από 30 εκατομμύρια εγγραφές τις πρώτες ώρες λειτουργίας του.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις