Spotify: Τέλος στην πληρωμή συνδρομών μέσω App Store

Newsroom
2'

Οι χρήστες του Spotify δεν θα μπορούν πλέον να πληρώνουν για τη συνδρομή τους χρησιμοποιώντας το App Store της Apple, σύμφωνα με δημοσίευμα του Variety.

Ειδικότερα, όπως υποστηρίζει το δημοσίευμα το Spotify άρχισε να στέλνει email σε συνδρομητές που πληρώνουν χρησιμοποιώντας το App Store για να τους ενημερώσει ότι θα πρέπει να κάνουν αλλαγές.

Στο σχετικό email η πλατφόρμα streaming μουσικής τόνισε ότι δεν αποδέχεται πλέον την υπηρεσία χρέωσης της Apple ως τρόπο πληρωμής.

«Επικοινωνούμε μαζί σας γιατί όταν εγγραφήκατε στο Spotify Premium χρησιμοποιήσατε την υπηρεσία χρέωσης της Apple για να εγγραφείτε. Δυστυχώς, δεν αποδεχόμαστε πλέον αυτήν τη μέθοδο χρέωσης ως τρόπο πληρωμής», ανέφερε χαρακτηριστικά η εταιρεία.

Στο τέλος της τελικής περιόδου χρέωσης, οι πελάτες του Spotify που έχουν συνδρομή μέσω του App Store‌ θα πρέπει να μεταφέρουν τους λογαριασμούς τους στη δωρεάν υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Στη συνέχεια, θα πρέπει να εγγραφούν ξανά στο Premium χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο του Spotify και κάποιον άλλο τρόπο πληρωμής.

Δεν υπάρχει τρόπος εγγραφής στο Spotify μέσω της εφαρμογής, καθώς η πλατφόρμα έχει περιορίσει τις εγγραφές στον ιστότοπο προκειμένου να αποφύγει την πληρωμή των τελών της Apple. «Δεν μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση σε Premium στην εφαρμογή», όπως αναφέρεται στην ενότητα “Premium” του Spotify.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.