Το FTX, το χρεοκοπημένο ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων, μήνυσε τον ιδρυτή του Sam Bankman-Fried και τρία άλλα πρώην στελέχη, καθώς επιδιώκει να ανακτήσει πάνω από 1 δισ. δολάρια που φέρεται να υπεξαιρέθηκαν τους μήνες πριν από την κατάρρευσή του.
Σύμφωνα με τους Financial Times, η μήνυση στοχεύει σε μια σειρά από παροχές που βασίζονται στην αξία μετοχών, αγορές ακινήτων, μεταφορές μετρητών και άλλες συναλλαγές, οι οποίες η εταιρεία υποστηρίζει ότι θα πρέπει να ανατραπούν βάσει του πτωχευτικού νόμου.
Μεταξύ των κατηγορούμενων βρίσκονται η Caroline Ellison, η πρώην επικεφαλής του trading βραχίονα του FTX, Alameda Research, ο Zixiao «Gary» Wang, συνιδρυτής του FTX, και ο Nishad Singh, ο οποίος εργάστηκε και στο FTX και στην Alameda.
Η FTX υποστηρίζει ότι οι κατηγορούμενοι καταχράστηκαν κεφάλαια για τη χρηματοδότηση πολυτελών κατοικιών, πολιτικών συνεισφορών και κερδοσκοπικών επενδύσεων, ενώ διέπραξαν «μία από τις μεγαλύτερες οικονομικές απάτες στην ιστορία».
Ο Ellison, ο Wang και ο Singh έχουν δηλώσει ένοχοι για κατηγορίες περί απάτης σε ποινικές υποθέσεις που δεν σχετίζονται με τη μήνυση της FTX.
Από την άλλη, ο Bankman-Fried έχει δηλώσει αθώος σε διάφορες ποινικές κατηγορίες που αντιμετωπίζει στις ΗΠΑ, όπως απάτη, ξέπλυμα χρήματος και παρανομίες χρηματοδότησης εκστρατειών.
