FTX: Ψάχνει διακαώς 1 δισ. δολάρια και μηνύει τον Sam Bankman-Fried!

Newsroom
1'

Το FTX, το χρεοκοπημένο ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων, μήνυσε τον ιδρυτή του Sam Bankman-Fried και τρία άλλα πρώην στελέχη, καθώς επιδιώκει να ανακτήσει πάνω από 1 δισ. δολάρια που φέρεται να υπεξαιρέθηκαν τους μήνες πριν από την κατάρρευσή του.

Σύμφωνα με τους Financial Times, η μήνυση στοχεύει σε μια σειρά από παροχές που βασίζονται στην αξία μετοχών, αγορές ακινήτων, μεταφορές μετρητών και άλλες συναλλαγές, οι οποίες η εταιρεία υποστηρίζει ότι θα πρέπει να ανατραπούν βάσει του πτωχευτικού νόμου.

Μεταξύ των κατηγορούμενων βρίσκονται η Caroline Ellison, η πρώην επικεφαλής του trading βραχίονα του FTX, Alameda Research, ο Zixiao «Gary» Wang, συνιδρυτής του FTX, και ο Nishad Singh, ο οποίος εργάστηκε και στο FTX και στην Alameda.

Η FTX υποστηρίζει ότι οι κατηγορούμενοι καταχράστηκαν κεφάλαια για τη χρηματοδότηση πολυτελών κατοικιών, πολιτικών συνεισφορών και  κερδοσκοπικών επενδύσεων, ενώ διέπραξαν «μία από τις μεγαλύτερες οικονομικές απάτες στην ιστορία».

Ο Ellison, ο Wang και ο Singh έχουν δηλώσει ένοχοι για κατηγορίες περί  απάτης σε ποινικές υποθέσεις που δεν σχετίζονται με τη μήνυση της FTX.

Από την άλλη, ο Bankman-Fried έχει δηλώσει αθώος σε διάφορες ποινικές κατηγορίες που αντιμετωπίζει στις ΗΠΑ, όπως απάτη, ξέπλυμα χρήματος και παρανομίες χρηματοδότησης εκστρατειών.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.