Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

LinkedIn: Κάνει την εύρεση εργαζομένων «παιχνιδάκι» με τη βοήθεια της AI

Η πλατφόρμα θα προσθέσει χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τις εταιρείες να βρουν τους κατάλληλους υποψηφίους

Το LinkedIn ανακοίνωσε ότι θα προσθέσει χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης στις βασικές του δραστηριότητες, επιτρέποντας στους υπεύθυνους προσλήψεων να βρίσκουν υποψήφιους συνεργάτες να κάνουν ερωτήσεις σε φυσική γλώσσα και σε επαγγελματίες μαρκετίστες να δημιουργούν διαφημιστικές καμπάνιες με μερικά μόνο κλικ.

Το κοινωνικό δίκτυο για επαγγελματίες που ανήκει στη Microsoft αναπτύσσει αυτές τις δυνατότητες χρησιμοποιώντας την τεχνολογία από την OpenAI, τη δημιουργό του ChatGPT, στο οποίο έχει επενδύσει η εταιρεία.

Το LinkedIn έχει περισσότερα από 950 εκατομμύρια μέλη, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων δεν πληρώνει για την υπηρεσία. Οι κύριες δραστηριότητες του είναι η χρέωση χρημάτων στους υπεύθυνους προσλήψεων και σε επαγγελματίες μάρκετινγκ και πωλήσεων για να έχουν πρόσβαση σε ένα πλήθος δεδομένων.

Παραδοσιακά, αυτοί οι πελάτες έπρεπε να αναζητήσουν τη βάση δεδομένων του LinkedIn, χρησιμοποιώντας φίλτρα δεδομένων, λέξεις-κλειδιά και άλλες τεχνικές μηχανών αναζήτησης, όπου επί της ουσίας μετέφρασαν ένα φυσικό ερώτημα τύπου «θέλω να προσλάβω έναν προγραμματιστή λογισμικού με 10 χρόνια εμπειρίας στη Μινεάπολη» σε μια γλώσσα που μπορεί να καταλάβει η βάση δεδομένων του LinkedIn.

Τώρα, οι υπεύθυνοι προσλήψεων μπορούν να θέτουν τις ίδιες ερωτήσεις με φυσικό τρόπο και ο υπολογιστής να απαντήσει.

Για παράδειγμα, θα μπορεί να ρωτήσει έναν υπεύθυνο προσλήψεων εάν ενδιαφέρεται για υποψηφίους από άλλη πόλη, όπου η εταιρεία έχει επίσης γραφεία ή άτομα των οποίων οι τίτλοι εργασίας δεν ταιριάζουν ακριβώς, αλλά έχουν παρόμοιες δεξιότητες.

Ο Ryan Roslansky, Διευθύνων Σύμβουλος του LinkedIn, δήλωσε στο Reuters ότι σε μια εποχή που οι ρόλοι εργασίας αλλάζουν γρήγορα, το LinkedIn προσπαθεί να ενθαρρύνει τους ανθρώπους των οποίων οι δεξιότητες ταιριάζουν με τις απαιτήσεις εργασίας τους, ανεξάρτητα από τον τίτλο εργασίας ή την εκπαίδευσή τους.

«Όταν εστιάζετε μόνο στο αν κάποιος πήγε σε σχολή Ivy League ή αν εργάστηκε στη Google μιλάτε για ένα πολύ στενό σύνολο ανθρώπων που όλοι προσπαθούν να προσλάβουν. Όταν όμως επικεντρωθείτε στις δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική εκτέλεση της εργασίας, ξαφνικά βλέπετε ότι υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες υποψήφιοι εκεί έξω. Δε μπορείτε να βλέπετε μόνο τους τίτλους εργασίας», δήλωσε.

Το LinkedIn προσθέτει παρόμοια εργαλεία για τους επαγγελματίες των πωλήσεων που αναζητούν δυνητικούς πελάτες και χρησιμοποιεί επίσης, την τεχνητή νοημοσύνη για να διαβάσει την ιστοσελίδα μιας εταιρείας και να συνδέσει προϊόντα και υπηρεσίες μεταξύ των επιχειρήσεων.

Η εταιρεία, η οποία είχε έσοδα άνω των 14 δισεκατομμυρίων ευρώ τους προηγούμενους 12 μήνες, δεν σχεδιάζει να χρεώσει επιπλέον για τις νέες λειτουργίες της. Ορισμένες από τις λειτουργίες θα αυτοματοποιήσουν τμήματα της εργασίας των χρηστών.

«Για την πλειοψηφία του κόσμου, αυτά τα καθήκοντα θα ενισχυθούν από την τεχνητή νοημοσύνη, οπότε οι ρόλοι θα πρέπει να προσαρμοστούν λίγο», δήλωσε ο Roslansky.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις